Nerimstošie skandāli, kas iezīmē šīs īpašās nodarbošanās publisko tēlu, liek uzdot jautājumus par tās ilgtspēju un ticamību.
IZ SKATS - IE SKATS: Influenceru mārketings - ticamība un perspektīva
Lai arī sabiedrība sastopas ar, iespējams, pārspīlētu reakciju uz dažādiem influenceru dzīves un darba faktiem, šīs nodarbošanās ētiskās un likumdošanas neskaidrības ietekmē pavisam noteikti ikvienu, kas apzināti vai neapzināti ir saskāries ar influenceru atklāti vai slēpti reklamētajām precēm.
Tāpēc šeit vietā ir jautājums - vai šī nodarbošanās veida publiskā realitāte atbilst labās prakses prasībām gan pašiem influenceriem, gan arī zīmoliem, kas ar tiem sadarbojas?
Šo un citus jautājumus mēs skaidrojām diskusijā, kas notika 2. jūlijā, TVNET GRUPAS studijā.
Diskusijā piedalīsies
- Zane Lapiņa, pārtikas piegādes platformas "Wolt" mārketinga vadītāja Latvijā
Zanei ir plaša spektra pieredze, strādājot un iegūstot augstāko izglītību mārketingā, stratēģiskajā plānošanā, projektu vadībā un komandas vadībā.
- Maija Avota, mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Latvijas gaļas ražotāja uzņēmumā AS "Putnu fabrika Ķekava".
Maijas specialitāte ir starpkultūru komunikācija, mārketings, stratēģiskā plānošana, projektu un komandas vadība.
- Deniss Ševeļovs, FMCG 360 komunikācijas čempions
Deniss ir Consumer Journey metodes sludinātājs un apbalvots influenceru attiecību guru. BSMS mārketinga nodaļas direktors.
- Laima Zēmele, sabiedrisko attiecību aģentūras "Golin Riga" vadītāja
Laima ir pieredzējusi stratēģiskās komunikācijas un ilgtspējas konsultante.