Kāda ir reklāmas festivālu nozīme biznesa attīstībā – skaidrojām diskusijā, kas norisinājās 2021. gada 9. jūlijā, TVNET GRUPAS studijā.
Diskusija: Reklāmas festivālu nozīme biznesa attīstībā
Valda uzskats, ka reklāmas festivāli ir nozīmīgs nozares attīstības stūrakmens - kopš to sākuma festivāli ir tikai auguši, vairojušies, kļuvuši dažādi un izcēluši nozares nozīmīgos darbus.
Tāpat sāk veidoties jauns uzskats, ka festivāliem vairs nav nozīmes, ka tiek apbalvoti viltus darbi, kas nav ne publicēti, ne pasūtīti, tādējādi diskreditējot festivālu autoritāti un apšaubot aģentūru reputāciju.
Nupat jaunākā pieredze Latvijā ir tāda, ka reklāmas aģentūra Publicis ir ieguvusi deviņas dažāda kaluma Kannu lauvas - līdz šim par prestižāko uzskatītā festivāla balvas.
Vai tas jebkādā veidā mainīs tirgus situāciju Latvijā, vai tas būs pagrieziena punkts reklāmas industrijai?
Diskusijā piedalīsies:
- Liene Krištobane, zīmola “Stenders” mārketinga vadītāja,
- Andrejs Tjukavkins, aģentūras Publicis radošais direktors Latvijā un Lietuvā,
- Edgars Pētersons, aģentūras WKND partneris un plānotājs,
- Agris Rencis, uzņēmuma Tele2 Latvija mārketinga vadītājs.
Diskusiju vadīs Ansis Egle, TVNET GRUPAS mārketinga vadītājs