Subaru korporācijas kopējais pārdoto pilnpiedziņas automobiļu skaits 2021.gada jūnijā sasniedzis 20 miljonu robežu. Tas noticis nepilnus 49 gadus pēc Japānas pirmā masveidā ražotā pasažieru pilnpiedziņas auto Subaru Leone 4WD iznākšanas 1972.gada septembrī.
Subaru paziņo, ka saražojis jau 20 miljonus pilnpiedziņas modeļu (1)
Pie šiem 20 miljoniem automobiļu Subaru pieskaita visus savus pilnpiedziņas auto; ne tikai tos, kam ir Subaru simetriskā AWD sistēma.
AWD modeļi šobrīd veido 98% no Subaru globālā pārdošanas apjoma, un tiem visiem tagad ir Subaru Symmetrical AWD kombinācijā ar bokserdzinēju. 2 procentus Subaru automobiļu, kam ir vienas ass piedziņa, veido dažādi zīmolam adaptēti keikāri un sadarbībā ar Toyota izstrādātā aizmugures piedziņas kupeja BRZ.
Gareniski iebūvēta opozītmotora un simetriskas pilnpidziņas kombinācija, kas ir zīmola modeļus raksturojošā pazīme, nodrošina automobiļiem pazeminātu smaguma centru un apvienojumā ar pastāvīgo visu riteņu piedziņu labāku stabilitāti un vadāmību gan uz sausa, gan mitra un slidena ceļa seguma.
Sekojot laika garam, Subaru, tāpat kā visi citi autoražotāji, ir spiests elektrificēties. Un tā atkarībā no noieta tirgus ir Subaru ir gan MHEV modeļi ar pārnesumkārbā iebūvētu 17 ZS atbalsta elektromotoru, gan plug-in PHEV hibrīdi ar pilnvērtīgu 118 ZS gaitas elektromotoru, bet pirmais pilnībā elektriskais zīmola modelis Solterra iznāks 2022.gadā. Vienlaicīgi tikšot izvērsts arī hibrīdmodeļu piedāvājums.