Kā visefektīvāk motivēt sabiedrību vakcinēties, lai novērstu postošu Covid-19 izplatības uzliesmojumu rudenī un kā vērtējamas līdzšinējās reklāmas kampaņas? Par šo un citiem jautājumiem diskutējām TVNET studijā.
IZ SKATS - IE SKATS: Kā uzvarēt trešo vilni? (5)
Lai gan Latvija šobrīd kopumā ieņem zemu vietu Covid-19 saslimstības rādītājos, tendences norāda uz delta varianta izplatības palielināšanos, kas rada jaunus slimības izplatības draudus.
Zinātnieki gan Latvijā, gan pasaulē uzstāj uz neatliekamu rīcību vīrusa ierobežošanā - aicinot joprojām izmantot sejas maskas, ierobežot pulcēšanos un pastiprināt vakcinēšanos.
Lai gan šie nodomi ir patiesi un būtiski, uzrunāt sabiedrību kļūst arvien grūtāk. Informācija ir pieejama tiešsaistē un arī klasiskajos mediju kanālos, taču sabiedrība viļņojas, gan apšaubot paša vīrusa esamību, gan arī to, vai informācijas ir pietiekami daudz un tā ir uzticama.
Speciālisti brīdina un atbildīgie rīkojas - nupat ir sākusies arī jaunā vakcinēšanas kampaņa.
Kampaņa ir pievērsusi sabiedrības uzmanību, tāpēc šoreiz studijā aicinājām:
kampaņas autori Unu Rozenbaumu;
RSU Veselības komunikācijas maģistru studijas programmas vadītāju Vitu Savicku;
LTRK valdes priekšsēdētāju Jāni Endziņu;
Sabiedrisko attiecību un komunikācijas speciālisti Alisi Pabērzu.