Vācu tūninga firma Gemballa, kas izsenis specializējas jaudīgo Porsche pārbūvēšanā par vēl jaudīgākiem Porsche, prezentējusi savu jaunāko izstrādājumu - par bezceļu superauto pārveidotu 911 Turbo S, kas ieguvis intriģējošu nosaukumu Gemballa Marsien.
Gemballa rada bezceļu Porsche 911 ar 750 zirgspēkiem
Marsien ir Marka Filipa Gemballas pirmais produkts. Marka Filipa tēvs Ūve Gemballa bija Gemballa Automobiltechnik GmbH dibinātājs un īpašnieks un savā nozarē darbojās no 1981. līdz 2010. gadam, kad mīklainos apstākļos tika nogalināts Dienvidāfrikā.
Jaunajam auto bāze ir 911 Turbo S ar oriģinālu regulējamu balstiekārtu, kuras īpašības un klīrensu var mainīt diapazonā no 120 līdz 250 mm. Piekare automātiski pielāgojas ceļa apstākļiem, taču tai ir arī vairāki noklusējuma iestatījumu režīmi braukšanai pa granti, dubļiem, smiltīm un sniegu.
Klientiem, kuri automašīnu galvenokārt plāno lietot braukšanai bezceļos, tiks piedāvāti rallija amortizatori ar īpaši lielu gājiena diapazonu. Divi Michelin riepu komplekti asfaltam (20"/21" collas priekšā un aizmugurē) un bezceļiem (19"/20") uz kaltiem diskiem būs iekļauti Marsien komplektā.
Mašīnai uzstādītais dzinējs pēc Gemballas pasūtījuma ir pilnveidots uzņēmumā Ruf, kas Porsche automobiļus tūnē jau kopš astoņdesmito gadu sākuma. Tādējādi 3,7 litru 6 cilindru dzinēja jauda no 650 ZS palielināta līdz 750 ZS, bet maksimālais griezes moments sasniedz 930 Nm (standartā 800 Nm). Tas nodrošina paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 2,6 sekundēs un 330 km/h maksimālo ātrumu. Ja ar to nepietiek, Ruf var izgatavot arī motoru ar 830 ZS.
Citi uzlabojumi ietver virsbūvi no oglekļa šķiedras, uzlabotu transmisiju (nodrošina stabilāku spēka pārnesi visiem četriem riteņiem) un kvalitatīvu ādas un alkantaras apdari salonā.
Gemballa Marsien cena ir no 495 000 eiro, un uzņēmums uzskata, ka produkta galvenais noieta tirgus būs turīgās Tuvo Austrumu zemes ar to bagātajiem auto entuziastiem.