Jaunās reklāmas kampaņas galvenais vēstījums ir šāds: mēs neesam cits citam ienaidnieki, vienīgais ienaidnieks ir vīruss, un pret to ir jācīnās visiem kopā, plecu pie pleca, vakcinējoties.
Kā raidījumā stāsta Una, kampaņa domāta, lai uzrunātu šaubīgos, kas vēl kādu iemeslu dēļ vēl nav vakcinējušies.
“Lielākā daļa cilvēku nevēlas vakcinēties tāpēc, ka viņiem nav iemeslu to darīt, vai arī viņiem šķiet, ka viņiem nav iemeslu to darīt.”
Viņa nenoliedz, ka vairumam cilvēku nevēlēšanās to darīt un bažas balstās uz iespējamajām blaknēm vai alerģisku reakciju, ko iespējams varētu izraisīt kāda no viņam piedāvātajām vakcīnām. Raizes netiek mazinātas pat nekonsultējoties pie sava ģimenes ārsta, kas būtu pirmais solis lēmumam – vakcinēties vai tomēr nē. Līdz ar to kampaņas autore uzsver: šā brīža komunikācija ir mērķēta tieši uz cilvēkiem, kas vēlas nogaidīt ar potes pret Covid-19 saņemšanu, nevis pretiniekus jeb “antivakserus”. Šo sabiedrības daļu aicināts uzrunāt tieši ģimenes ārstiem.
Tomēr bažas kampaņas īstenotāju pusē slēpjas tajā, kā sasniegt mazo ciematu iedzīvotājus, kuru informācijas burbulis nav sociālie tīkli, bet gan tradicionāli mediji – radio un televīzija. Una stāsta: “Kampaņa nesastāv tikai no kampaņa un klipa. Līdzīgi kā kampaņa pati tā arī vakcinācija nāk tuvāk cilvēkam – tātad būs izbraukumu vakcinācijas pagalmos, reģionos būs baneri, kas braukās apkārt pa pilsētu, būs biļeteni, kas būs izvietoti visur.”