“Attiecībā uz interneta vietni “sportacentrs.com” – veicot pārbaudi, esam norādījuši uz nepieciešamību tam iesniegt pieteikumu par pakalpojuma pēc pieprasījuma sniegšanu, un šobrīd tiek kārtota nepieciešamā dokumentācija,” skaidro Ciemiņa.
Rīgā notiekošā pasaules čempionāta hokejā laikā uzmanība tika pievērsta reklāmai uz ledus, kur tika reklamēts Latvijā nereģistrēts azartspēļu pakalpojumu sniedzējs. Maija beigās Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas (IAUI) priekšniece Signe Birne paziņoja, ka Starptautisko Ledus hokeja federāciju (IIHF) varētu sodīt par Latvijā nelegālas azartspēļu vietnes reklāmu.
Ņemot vērā, ka čempionātā uz hokeja laukuma un bortiem bija izvietots Krievijā reģistrēta sporta bukmeikeru zīmola "Liga Stavok" logo, tika nosūtīta informācija izvērtēšanai Latvijas Hokeja federācijai, "Arēnai Rīga", Izglītības un zinātnes ministrijai, NEPLP un Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), lai rastu piemērotāko risinājumu, kas nebūtu pretrunā ar Latvijas likumiem.
Tas liek uzdot jautājumu – ko darīt gadījumos, ja kāda Latvijā rīkota sporta pasākuma sponsori ir Latvijā nelicencēti azartspēļu operatori un to izvietošana, piemēram, uz bortiem, faktiski ir nelegāla reklāma?
“Ar lielo pasākumu sponsoriem neko īsti darīt nevar, jo tādi ir darījumu noteikumi. Būtu jābūt situācijai, kad Latvijas iedzīvotāji nevar saņemt šādus nelicencētus pakalpojumus. Tā kā šādu pakalpojumu sniegšanu nevar ierobežot, tad, LRA ieskatā, būtu nepieciešams pārskatīt aizliegumu, jo realitātē tas nefunkcionē, tikai nostāda Latvijā licencētos azartspēļu sniedzējus sliktākās konkurences pozīcijas,” skaidro Liepiņa.