Rianai tā ir laba ziņa. Pašlaik pēc “Forbes” vērtējuma, “Fenty Beauty” vērtība ir 2,8 miljardi dolāru. Tas viss norāda uz faktu, ka uzņēmums turpina augt. LVMH 2020. gada atskaitē teikts, ka pērn dibinātais “Fenty Skin” ir “visai perspektīva kompānija, kas piesaistījusi sev nebijušu uzmanību”, bet “Fenty Beauty” ir vadošais kosmētikas zīmols.
“Fenty Beauty” nav vienīgais Rianai piederošais veiksmīgais zīmols. Februārī viņas apakšveļas miljardu vērtais zīmols “Savage X Fenty” piesaistīja 115 miljonus dolāru vērtas investīcijas. Starp 2018. gadā dibinātās kompānijas investoriem ir atrodams “Marcy Venture Partners” nosaukums. Šī kompānija pieder reperim Jay-Z.
“Forbes” norāda, ka apakšveļas ražotājā Rianai pieder 30% no akcijām, un finansējums, kas iegūts šī gada pirmajā pusē, tiks izmantots, lai paplašinātu tirdzniecības tīklu un piesaistītu jaunus klientus.
Taisnības labad gan jāmin, ka ne visi Rianas uzņēmumi ir bijuši veiksmīgi. Februārī LVMH un Riana oficiāli apstiprināja, ka tiek slēgts viens cits kopīgais projekts – modes nams, kas arī saucās “Fenty”. Tas tika dibināts 2019. gadā kā iekļaujošs zīmols, kas piedāvāja apģērbus plašu izmēru spektru. Tomēr šī luksusa apģērbu līnija, tāpat kā citu ražotāju produkcija, smagi cieta no pandēmijas. Pēdējā “Fenty” kolekcija dienasgaismu ieraudzīja 2020. gada novembrī.
Dziedātājas atbalstītāji gan nav apmierināti ar to, ka darbība modes un skaistuma biznesā Rianai atņem pārāk daudz laika. Pēdējais Rianas albums nāca klajā 2016. gadā, un pirms tam Riana jaunus albumus laida klajā ik gadu.
Tomēr no finansiālā viedokļa tas nav nemaz tik slikti vērtējams. “Viņa ir radījusi zīmolu, kas nav saistīts ar viņas personību. Šeit jārunā ne tikai par Rianu. Pat ja jums nepatīk viņas mūzika, viņa ir radījusi atsevišķu nišu modes un kosmētikas nozarē, kur jebkura sieviete var atrast sev kaut ko piemērotu,” norāda Keina.