Portāls "TVNET" jūlijā bijusi ceturtā apmeklētākā interneta vietne Latvijā, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētie jaunākie dati par Latvijas interneta lietotāju apmeklētākajām vietnēm.
Portāls "TVNET" jūlijā bijusi ceturtā apmeklētā interneta vietne Latvijā (4)
Pirmajā vietā 2021.gada jūlijā ierindojās ierindojas portāls "delfi.lv", kurš apskatīts 828 955 reizes. Kā otra apmeklētā interneta vietne nosaukta "inbox.lv" ar 697 959 apmeklējumiem, bet trešajā vietā - sabiedrisko mediju ziņu portāls "lsm.lv" ar 658 244 apmeklējumiem. Ceturtajā vietā ar 640 137 apmeklējumiem ierindojies portāls "tvnet.lv", bet piektajā vietā ar 619 016 apmeklējumiem - portāls "jauns.lv".
Salīdzinot ar šā gada jūniju, jūlijā apmeklētāko vietņu pieciniekā "lsm.lv" un "tvnet.lv" ir samainījušās vietām.
Vienlaikus jūlijā apmeklētāju skaits no piecām apmeklētākajām vietnēm, salīdzinot ar jūniju, ir palielinājies tikai "delfi.lv".
Jūlijā sestā apmeklētākā vietne ar 589 898 apmeklējumiem bija portāls "La.lv", septītajā vietā - "TV3 Group" portāls "skaties.lv" ar 518 909 apmeklējumiem, bet astotajā vietā ierindojies "Tvnet" mediju grupas portāls "apollo.lv", kas mēneša laikā apmeklēts 479 631 reizi.
Devītajā vietā bija ziņu portāls "nra.lv", kas apmeklēts 438 248 reizes, bet desmitnieku noslēdza uzziņu portāls "1188.lv", kas jūlijā apmeklēts 381 854 reizes.
Otrajā desmitniekā ierindojās laika apstākļu vietne "gismeteo.lv", "Izdevniecības Santa" portāls "santa.lv", ziņu portāls "bb.lv", portāls "lvportals.lv", "Tvnet" mediju grupas izklaides portāls "spoki.lv", likumu portāls "likumi.lv", sporta ziņu portāls "sportacentrs.com", portāls "lv.sputniknews.ru", portāls "mammamuntetiem.lv", kā arī portāls "press.lv".
Pēc "gemiusAudience" datiem, par pētījumā iekļautajām mediju grupām, jūlijā visvairāk Latvijas interneta lietotāju - 58% jeb 846 182 - sasniegusi "Delfi" grupas vietnes jeb "delfi.lv", "calis.lv", "atverskapi.lv", "mansdraugs.lv", "tavsdarzs.lv", "bilesuparadize.lv", "Delfi TV", kā arī mobilo aplikāciju kopējā auditorija.
Tikmēr otrajā vietā bija "Tvnet" mediju grupas vietnes - "tvnet.lv", tostarp "receptes.lv", "spoki.lv" un "apollo.lv", kā arī "Tvnet.lv", "apollo.lv" un "rus.tvnet.lv" lietotnes. "Tvnet" grupas portālus pagājušajā mēnesī izmantojuši 52% jeb 759 777 Latvijas interneta lietotāju.
Trešo pozīciju starp mediju grupām ieņem "Rīgas viļņu" mediju grupa, kas jūlijā sasniegusi 619 420 jeb 42% Latvijas interneta lietotāju. Datos tiek pieskaitīti lietotāji, kuri jūlijā izmantojuši "jauns.lv", "otkrito.lv" jeb "rus.jauns.lv", "rigasvilni.lv", "zurnali.lv", kā arī lietojuši "jauns.lv" straumēšanu.
"TV3" mediju grupa, kura aptver datus par "tv3play.skaties.lv", "skaties.lv" video un "starfm.lv" straumēšanu, kā arī "tv3play.lv" lietotni, pagājušajā mēnesī sasniegusi 35% jeb 518 909 Latvijas interneta lietotāju.
"Mail.ru", kuras grupas vietnes jūlijā izmantojuši kopumā 258 443 jeb 18% Latvijas interneta lietotāju. Mail.ru" grupas vietnes aptver datus par "mail.ru", "ok.ru" un "vk.com.
"Top 20" veidots, ņemot vērā interneta lapu auditoriju vecumā no septiņiem līdz 74 gadiem, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. "gemiusAudience" pētījums tiek veikts, balstoties metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.