Izdzirdot Subaru vārdu, pirmais, kas daudziem nāk prātā, ir rallijs un zilas Impreza WRC mašīnas ar dzelteniem 555 uz sāniem un Kolinu Makreju, Ričardu Bērnsu vai Peteru Solbergu pie stūres. Bet ne jau ar 300 zirgspēku sacīkšu automobili sākās Subaru stāsts. Līdz slavas virsotnēm japāņu zīmols nonāca pakāpeniski, pašos pirmsākumos ražojot automobiļus, kam ar jaudu, ātrumu, arī elementāru komfortu nav vispār nekā kopīga.
Jaunāko laiku vēsturē Subaru vārds asociējas ar dažādiem paaugstinātas caurgājības automobiļiem, kam vienojošā raksturiezīme ir pastāvīgās pilnpiedziņas sistēma. No modeļu klāsta Outback un Forester ir vairāk piemēroti ģimenes vai mežsaimnieka vajadzībām, savukārt Impreza sevi jau izsenis ir pierādījis kā autosportam viegli pielāgojams un dažādiem ekstrēmiem varoņdarbiem piemērots modelis. Piemērs tālu nav jāmeklē, jo Impreza savas spējas gadiem lieliski demonstrēja pasaules rallija čempionātā, kur daudziem autosporta faniem spilgtā atmiņā palikusi sīvā cīņa starp diviem grandiem Mitsubishi Lancer Evo VI un Subaru Impreza. Vēlāk tā arī pārsviedās uz koplietošanas ceļiem, kur īstenie benzīngalvas būtībā sadalījās divās frontēs - tajos, kam simpātiskākas šķiet evolūcijas, un tajos, kam sapņu auto ir Impreza ar rozā STi monogrammām dažādās virsbūves vietās.
Šīs rallija automobiļu ielas versijas bija iespēja ikvienam, kam, protams, ir nepieciešami uzkrājumi, sajust piederību pasaules rallija elitei un saviem elkiem - augstāk minētajiem Makrejam, Bērnsam un Solbergam, kuri aizstāvēja Subaru krāsas un WRC čempiona kroni galvā uzlika attiecīgi 1995., 2001. un 2003. gadā, vai Tomi Makinenam, kurš ar četriem dažādiem Mitsubishi Lancer Evolution bija čempions no 1996. līdz 1999. gadam, tātad četrus gadus pēc kārtas.