Atbilstoši dzelzceļa projektam "Rail Baltica" šajā vietā pār Daugavu plānots "Rail Baltica" pamattrases šķērsojums. SM uzsver, ka apvienotā tilta pār Daugavu būvniecība nodrošinās valsts Rīgas apvedceļa posma A4 Baltezers-Saulkalne pārbūvi un Rīgas apvedceļa posma A5 Salaspils-Babīte pilnvērtīgu savienojumu, kā arī sniegs pozitīvu pienesumu dzelzceļa projekta "Rail Baltica" multimodalitātei un dos ieguldījumu Latvijas transporta sistēmas pilnveidei kopumā.
Ziņojumā skaidrots, ka tāpat izskatīta iespēja būvēt arī divus atsevišķus tiltus - vienu dzelzceļam un vienu autotransportam -, tomēr, ja tiktu būvēti divi atsevišķi tilti, to aptuvenās kopējās izmaksas būtu 240 miljonus eiro, no kurām aptuvenās dzelzceļa tilta izmaksas veidotu 110 miljonus eiro, bet autoceļa tilta izmaksas - 130 miljonus eiro.
SM norāda, ka aptuvenās autoceļu daļas izmaksas paredzētas 89 miljon eiro apmērā, neiekļaujot projektēšanas izmaksas, tomēr, lai noteiktu precīzu sadalījumu starp dzelzceļa un autoceļa sadaļas izmaksām, nepieciešama projekta tālāka detalizācija.
Tilta projekta būvniecība ietvers ar to saistītās ceļu infrastruktūras - tilta pieejas ar divām brauktuvēm, vairāklīmeņu ceļu mezgla Rīga-Daugavpils-Krāslava-Baltkrievijas robeža (A6) un Rīgas apvedceļš (Baltezers-Saulkalne) (A4) pārbūvi, jaunu pievienojumu esošajam valsts reģionālajam autoceļam Rīgas HES-Jaunjelgava (P85), paralēlos vietējos ceļus un nepieciešamo aprīkojumu, tostarp apgaismojumu, prettrokšņa sienas.