2020. gada maijā “Bolt” piesaistīja vēl 100 miljonu eiro lielas investīcijas, un uzņēmuma vērtība sasniedza jau 1,7 miljardus eiro. 2020. gada decembrī “Bolt” piesaistīja vēl 182 miljonus eiro, kas ļāva sākt autovadītāju seju atpazīšanas tehnoloģijas izstrādi, kā arī programmatūras izstrādi, kas ar mākslīgā intelekta palīdzību ļauj novērst avārijas.
Investori kā galveno “Bolt” spēku min pakalpojumu dažādību – pašlaik Igaunijas kompānija piedāvā ne tikai izsaukt taksometru, bet arī motociklu, skrejriteņu un velosipēdu nomu. Turklāt – tiek piedāvāts arī ēdiena piegādes pakalpojums un “Bolt Market”, kas ļauj saņemt produktus no veikaliem 15 minūšu laikā.
Injutins norāda, ka “Bolt” izdevīgi ir palielināt tirgus daļu vietās, kur uzņēmums jau ir spēcīgs, piemēram, Eiropas un Āfrikas valstīs.
“Pirmais tirgus piedāvā milzīgas finanses, bet otrajā tirgū ir ļoti strauja izaugsme. Pēc Villiga vārdiem, lai nostiprinātu pozīcijas, kompānijai būs vajadzīgi vēl vairāki miljardi dolāru. Bet šādā gadījumā uzņēmums var kļūt jau par globāla mēroga spēlētāju,” saka Injutins.
“Bolt” nav problēmu ar uzņēmuma vadītāju – par Markusu Villigu labprāt raksta arī pasaules prese. Iedvesmojošais stāsts par nesekmīgu studentu, kas radījis milzīgu un veiksmīgu kompāniju, vienmēr ir žurnālistu redzeslokā. Tomēr pats Villigs uz lauriem neguļ un dalās ar savu panākumu atslēgu.
Tā, piemēram, intervijā “Business Insider” igauņu uzņēmējs atklāja, ka “panākumu pamatā ir veselīgs miegs un piecu kilometru garas pastaigas ik dienas, kas ļauj efektīvi strādāt 12 stundas diennaktī.”
Arī investori tic Villigam. “TMT Investment” stratēģiskais direktors Hermans Kapluns norāda, ka uzņēmumam ir pat lielāks potenciāls nekā “Uber”, jo ““Bolt” nav uzdevums tērēties par jebkādām iniciatīvām, piemēram, uz bezpilota un lidojošu auto izstrādi”.
Tajā pašā laikā Markuss Villigs plāno piesaistīt vēl vairāk investīcijas, jo “Bolt” grasās kļūt par “superlietotni”, kas piedāvās virkni pakalpojumus dažādās nozarēs.
“Mēs saprotam, ka lai kļūtu par vēl labākiem savā tirgū, mums būs vajadzīgi miljardi. Pretējā gadījumā pārāk lēni virzīsimies pretim savu mērķu sasniegšanai,” pauž Villigs.