Veikalu pārvaldīšanu Šnaideri galvenokārt uztic “savējiem”. Viktors Gorodeckis, kurš ir “TS Markt GmbH” vadītājs, iepriekš bija 70 “Svetofor” veikalu reģionālais menedžeris Sverdlovskas apgabalā. Savukārt Vācijas pilsētā Cvikavā veikalu direktors ir Vadims Popovs, kurš iepriekš bija veikalu menedžeris Tatarstānā.
2019. gadā Berlīnes galvenā “TS Markt” biroja bilance bija 925 556 eiro. Pēc Vācijas biznesa mērogiem, tā ir pietiekami nozīmīga summa, lai uzņēmumu vairs neuzskatītu par nelielu. Salīdzinot ar “Svetofor” finanšu rādītājiem, Vācijas dati ir nelieli, taču Šnaideri ir pārliecināti par saviem panākumiem Eiropā.
Ideālais pēc-covid veikals
2020. gada jūlijā “Mere” savas durvis vēra arī Polijā – dienvidos esošās Čenstohovas pilsētā. Šajā valstī “Torgservis” plānoja ienākt jau 2018. gadā, taču tas tik ātri nenotika. Vietējā prese atzinīgi novērtēja veikala ienākšanu vietējā tirgū, jo pandēmijas laikā pircēji centās ekonomēt savus līdzekļus, bet taupības režīma laikā “Mere” “esot gluži kā ideāls veikals”.
Pandēmija palēnināja, bet ne atcēla Šnaideru plānu piepildīt Eiropu ar lētiem veikaliem. Pēdējā pusotra gada laikā “Mere” zīmols ir paplašinājis savu ģeogrāfiju, atverot veikalus ne tikai Rumānijā, Vācijā un Polijā, bet arī Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Ukrainā, Bulgārijā, Spānijā, Lielbritānijā un Grieķijā. Tuvākajos plānos ir arī Francija, Itālija, Austrija un Serbija.
Augustā kļuva zināms, ka Šnaideriem ar Eiropu ir par maz – tiek plānots atvērt “Mere” veikalus arī ASV. Par to liecina “Mere” darba piedāvājums – tiek meklēts komerciālā nekustamā īpašuma speciālists Džordžijas un Alabamas štatā. Amerikāņu analītiķi norāda, ka “Aldi” un amerikāņu “Save A Lot” veikalu tīkli tikai savas darbības pirmsākumos strādājuši pēc tādas taktikas, kā to pašlaik dara “Mere”.