Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Jaunā Honda HR-V uz īsu brīdi paviesojas Rīgā

Honda HR-V
Honda HR-V Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Augusta viducī Honda piedāvāja unikālu iespēju vēl pirms jaunā HR-V hibrīdmodeļa nonākšanas tirdzniecībā iepazīties ar šo automašīnu, kad vienas dienas vizītē modelis tika izrādīts Honda dīlera WESS Select autosalonā.

Jaunais Honda HR-V Latvijā būs pieejams hibrīda versijā, to darbinās divi elektromotori un 1.5 litru i-VTEC benzīna dzinējs.

Honda reģionālā importētāja NCG Import Baltics OÜ vadītājs Tenu Vahtels (Tõnu Vahtel) neslēpa prieku par iespēju sarīkot šādas viesizrādes: “Mums ir liels prieks nogādāt šo auto šeit. Diemžēl tikai uz vienu dienu, un tas ir konceptauto. Ražošana sāksies tikai vēlāk, tāpēc šī ir laba iespēja.” 

T. Vahtels: "HR-V ir ļoti svarīgs modelis Hondai globāli. HR-V komponējumu ļoti labi uztvēra pircēji. Izmērs, it īpaši iekšējie izmēri lieliski der ģimenēm."

Lai gan ārējais dizais ir radikāli mainījies, HR-V konstrukcijā saglabātas pircēju iecienītas priekšrocības, piemēram īpaši plašs aizmugurējais sēdeklis ar Magic Seat funkciju. Jaunais modelis ir par 2 centimetriem platāks un 3 garāks par pašreizējo HR-V.

T. Vahtels: "Pat ja ārējie izmēri palikuši gandrīz iepriekšējie, salona telpa ir daudz plašāka, daudz ērtāka un daudz bagātāka funkcijām. Tas nozīmē, ka visi vadītāja asistenti tagad ir standartaprīkojumā."

Honda HR-V
Honda HR-V Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Apliecinājums demonstrācijas auto īpašajam statusam ir stūre japāņu tirgus jeb labajā pusē. Šī īpatnība gan nebūt neliedza novērtēt interjera izaugsmi.

T. Vahtels: "Te ir ļoti līdzens panelis, kas sniedz labu pārredzamību. Motorpārsegs ir piepacelts, kas paver priekšstatu par automašīnas gabarītiem. Šeit ir pilnībā jauna multimediju sistēma, kas ir ļoti moderna, un kurai ir visi bezvadu savienojumi un bezvadu lādētājs."

Honda HR-V
Honda HR-V Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Nākamās paaudzes HR-V piedziņas jauda ir 131 Zs, un 10,6 sekundēs tas spēj sasniegt 100 km/h lielu ātrumu. Uzlabotās hibrīda piedziņas vidējais degvielas patēriņš ir tikai 5.4 litri uz 100km, un tā automātiski izvēlas vienu no trim piedziņas režīmiem, tostarp arī pilnībā elektrisku. Atliek vien galvenais jautājums - kad to varēsim nopirkt?

Pirmie automobiļi parādīsies tirgū janvārī, un tas nozīmē, ka pirmie pircēji savus auto saņems februārī.

Nepalaid garām!
Uz augšu