Mobilā lietotne nevis kā papildu iespēja, bet gan pastāvīga servisa daļa
Varētu teikt, ka izvēle programmēt vai neprogrammēt mobilo lietotni vai vismaz mobilajām ierīcēm responsīvu vietnes versiju, vairs nav pat apspriežama kopš tā brīža, kad bankas sāka piedāvāt ērtas un funkcionālas mobilās lietotnes. Tās patērētājus visai ātri pieradināja pie ērtībām, ko sagādā pārdomātas lietotnes.
Visticamāk, nākotnē šī tendence tikai nostiprināsies, jo mobilā ierīce ir kaut kas mums ļoti tuvs, daudz tuvāks nekā dators, un tāpēc arī ikdienā kļūst par aktīvu darba rīku.
Maziem un vidējiem uzņēmumiem šī varētu būt izšķiršanās par ieguldījumiem. Taču, pirms atteikties no domas par risinājumiem, kas piemēroti viedierīcēm, ieteiktu paraudzīties gatavu produktu virzienā, kurus var pielāgot konkrētā biznesa vajadzībām.
Digitāla rēķinu pārvaldība – maziem un vidējiem uzņēmumiem var būt izšķiroša
Patērētāju vēlme rēķinus maksāt ērtā veidā un ar iespējami mazāku piepūli ir tendence, kura turpmākajos gados kļūs aizvien izteiktāka. To ietekmēja arī Covid-19 pandēmija – “Bill.me” aptaujā 22% norādīja rēķinu maksāšanas ieradumi ir mainījušies, pārejot uz to apmaksu elektroniski.
"Manuprāt, izšķirīgu konkurences priekšrocību iegūs tie pakalpojumu sniedzēji, kuri jau tagad meklēs labākos un modernākos risinājumus, kā šīs gaidas piepildīt. Digitālā rēķinu pārvaldība ir risinājums, kas var noderēt gan nelieliem un vidējiem, gan arī lieliem uzņēmumiem," saka Sičovs.
Maziem un vidējiem pakalpojuma sniedzējiem gatavs risinājums aizstās nepieciešamību pašiem ieguldīties pašapkalpošanās portāla izstrādē un pēc tam turpmākajā uzturēšanā. Vēl vairāk, pareizi izvēlēts, moderns digitālais rēķinu piegādes un pārvaldīšanas risinājums, ko var savietot ar grāmatvedības sistēmu, var sniegt izšķirīgu konkurences priekšrocību – apmierinātus, lojālus klientus un ērti kontrolējamu naudas plūsmu.