Ja neatpūtīsies, salūzīsi
Vēl viena lieta, par ko stingri iestājamies, ir atpūtas pauzes. 2014. gadā veikts DeskTime pētījums parādīja, ka produktīvākie cilvēki nav tie, kas strādā visilgākās stundas, bet gan tie, kuri ņem regulāras pauzes. Tas mums atgādināja par jau zināmu faktu – cilvēki nav domāti tam, lai strādātu 8 stundas bez apstājas. Mēs neesam mašīnas. Mūsu smadzenēm, gluži tāpat kā ķermenim, ir nepieciešama atslodze. Mēs iedrošinām atpūsties no ekrāniem ne tikai savu komandu, bet arī mūsu lietotājus. Esam publicējuši vairākus rakstus par to, kāpēc pauzes darba dienā ir svarīgas, un 2018. gadā tāpēc ieviesām arī Pomodoro taimera funkciju, kas regulāros 52, 60 vai 90 minūšu intervālos atgādina DeskTime lietotājiem, ka laiks atpūtai. Pat īss 5 minūšu pārtraukums var dot lielu pienesumu vispārējās labsajūtas un darba snieguma uzlabošanā. Pētījumos pierādīts, ka spēja regulāri atrauties no darba palīdz uzreiz atjaunot enerģiju un ilgtermiņā izvairīties no izdegšanas.
Izpalīdzība nes labākus rezultātus nekā reklāma
Visus šos gadus, kopš pastāv DeskTime, mūsu vienīgais mērķis ir bijis palīdzēt gan pašnodarbinātajiem, gan komandām un uzņēmumiem kļūt produktīvākiem. Un viss, ko mēs darām, tiek veikts šā mērķa vārdā.
2012. gadā mēs izveidojām savu blogu, lai runātu par darba organizēšanu, darbinieku labklājības veicināšanu un citām būtiskām ar darba vietu un darba produktivitāti saistītām tēmām. 2019. gadā mēs atkārtoti atvērām DeskTime YouTube kanālu, kurā ik nedēļu tiek publicēti jauni video par visdažādākajām tēmām, piemēram, komandu vadību, hibrīddarbu un personīgo produktivitāti. Tāpēc mēs regulāri paši uz savas ādas pārbaudām jaunākās produktivitātes tendences. Mūsu komanda ir eksperimentējusi ar to, ko nozīmē atteikties no kafijas, strādāt, sēžot uz jogas bumbas, bloķēt Facebook un daudz ko citu – tikai tāpēc, lai palīdzētu saviem lietotājiem saprast, kas no tā visa patiešām strādā. Ar to es gribu teikt, ka izpalīdzība nes rezultātus. Un katra reize, kad kāds iesaka DeskTime draugam, jo esam palīdzējuši šim cilvēkam kļūt produktīvākam, atkal un atkal pierāda, ka mūsu izvēlētā stratēģija strādā.
Vienmēr izvirzi sev augstākus mērķus, nekā būtu ērti
Es piekrītu Lerijam Peidžam, vienam no Google dibinātājiem, kurš teica: ''Ir ļoti grūti pilnībā izgāzties, ja tu mērķē pietiekami augstu.” Mēs nebaidāmies uzstādīt lielus mērķus arī tad, ja pirmajā brīdī tie šķiet nesasniedzami. Jo pat tas, ka mēs tiktu līdz pusei, būtu uzskatāms par uzvaru. Piemēram, šobrīd esam par savu mērķi izvirzījuši sasniegt 50% gada apgrozījuma pieaugumu. Tāpat strādājam, lai līdz 2023. gadam četrkārtīgi palielinātu ieņēmumus. Šie viennozīmīgi ir ambiciozi mērķi ārpus mūsu komforta zonas, bet mēs vienmēr esam gatavi izaicinājumiem.