Liekas tas bija tik nesen, tomēr pirmais F-Pace debitēja jau pirms sešiem gadiem 2015.gadā. Tagad, kad Jaguar salonos ir atrodama modeļa atjauninātā versija, mūsu rīcībā ir modelis, kura tapšanā ņemts labākais, kas pieejams, un padarīts vēl labāks. Tas gan nav pilnvērtīgas paaudžu maiņas rezultāts, bet gan feislifts, taču
ietver visu pārmaiņu spektru - sākot no jauna ārējā dizaina un interjera, un beidzot ar tehniskiem pilnveidojumiem.
Pirmais, kas krīt acīs, protams, ir eksterjers. Uzreiz jau jāsaka, ka te nav notikusi nekāda revolūcija, bet gan evolūcija, tādēļ pārmaiņas spēs atpzīt tikai lietpratējs un kaislīgs Jaguar automobiļu fans. Taču, ja noliek 2015.gada modeli un jauno F-Pace blakus, modernizācijas sekas redzamas kā uz delnas. Pirmkārt, jau tas attiecas uz priekšējās daļas noformējumu, kur tagad modeli definē izsmalcinātāks un vienlaikus arī ņiprāks dizains - sākot no lukturu blokiem ar jauno LED dienas gaitas lukturu grafiku divu J burtu formā katrā pusē, lielākiem gaisa savācējiem bampera sānos un apakšā, kā arī platāku radiatora režģi, un beidzot ar tādām dizainiskām niansēm kā motorpārsega formu. Parasti jau tādiem sīkumiem nepievērš uzmanību, bet nevar noliegt, ka ar lielāku izvirzījumu pārsega vidū, kas simbolizē apakšā noslēpto jaudu, un aizvērto spraugu starp pārsegu un radiatora režģi jaunais F-Pace izskatās dinamiskāk un cēlāk.
Aizmugrējās daļas dizainā Jaguar ir pacentušies ar bagāžnieka vāka formu izcelt virsbūves platuma efektu, turpretī pilnie LED lukturu bloki ir vēl šaurāki, un stilistiski ir pietuvināti Jaguar pirmajam elektroauto I-Pace. Bet profila skatā skaidri redzams Jaguar sportiskais mantojums, jo