Andris Rāviņš par dēla karjeru un situāciju kompānijā ir labi informēts: “Viņš tur nav nekādi, tā kā...”
Esošās “Ferrus” valdes, tostarp Rāviņa, pilnvaru termiņš ir līdz 17.septembrim. Savukārt “Eco Bus” ar Rāviņu darba attiecību nav un netiekot plānotas. Tā kā “Eco Bus” plāno strādāt ar videi draudzīgu transportu, tas liek secināt arī, ka vecie dīzeļautobusi uzņēmumam vairs nebūs vajadzīgi.
Uz jautājumu, vai vēlme nevis nomāt, bet nopirkt šos autobusus nav arī reveranss piegādātājam, jo, iespējams, pēc pāris gadiem viņam vienkārši nebūs kur likt šos vecos autobusus, “Jelgavas autobusu parka” vadītājs atbild: “Es domāju, ka ne.”
Jelgava, izmantojot Eiropas fondu atbalstu, nupat iegādājusies četrus elektroautobusus. Arī šos sākotnēji plānoja iegādāties no “Ferrus”, taču uzņēmums ar piegādi kavējās, un līgumu dome bija spiesta lauzt, lai nezaudētu līdzfinansējumu. Atkārtotajā iepirkumā uzvarēja “Solaris”, ko iepriekš izbrāķēja.
Rāviņš sola, ka bezizmešu auto jau drīz būs pilsētas nākotne – nākamajā iepirkumā tāda prasība būšot pilnīgi visam pilsētas transportam. “Šobrīd pilsēta strādā pie divām programmām: vai nu mēs iesim ceļu, ka izmantosim akumulatoru autobusus, kas ir, protams, zaļie. Un otrs variants ir ūdeņraža autobusi. Lai mēs varētu iet uz ūdeņraža autobusiem, mums ir jāsaprot, ka ūdeņraža ražošana būs pie mums, Jelgavā. Līdz ar to mums jāatrod ir, un mēs šobrīd esam uzrunājuši vairākus ārzemju investorus, kas ir gatavi domāt un runāt ar mums par ūdeņraža ražošanu.”