CNN norāda, ka lielāko daļu naudas tenisisti nopelna ārpus tenisa kortiem. Federers, Osaka, kā arī māsas Viljamsas var izbaudīt dāsnus labumus no sponsoru līgumiem, kas maksā ievērojamus bonusus par uzvarām turnīros. Ļoti iespējams, ka tieši tas ļaus Radukanu nākotnē pelnīt ievērojamas naudas summas.
Eirāzijas Sporta industrijas eksperts Saimons Čedviks norāda, ka pagaidām runāt par Radukanu iespējām apsteigt Federeru un sponsoru līgumiem ir pāragri.
“Prognozes, ka Radukanu nākamā gada laikā nopelnīs 100 miljonus dolāru, ir mazliet pārspīlētas.
Tenisa zvaigznei ir jāspēj ilgākā periodā pierādīt, ka tā ir pelnījusi saņemt šādu “algas lapiņu”. Jā, nenoliedzami, ka “US Open” čempiones tituls ir ļoti labs sākums, taču Radukanu būs jāturpina uzvarēt, lai iekļūtu “lielās naudas līgā”,”
Viņš gan norāda, ka Radukanu prasmes runāt mandarīnu valodā var piesaistīt plašu Ķīnas zīmolu uzmanību, kas ļaus sportisti popularizēt Ķīnā.
“Protams, būs ļoti daudzi zīmoli, kas vēlēsies izteikt tenisistei piedāvājumus, tomēr tie, visticamāk, būs kādi mobilie operatori vai kādas digitālās platformas,” sacīja Čedviks. Viņš bilst, ka “Radukanu ir jācenšas noķert Osaku, kurai ir vairākas “Grand Slam” uzvaras”.
“Osakas zīmols ir ļoti spilgts – ne tikai ar uzvarām tenisa laukumos, bet arī ar dalību dažādās kampaņās, piemēram, “Black Lives Matter”, vai arī iededzot olimpisko uguni Tokijas olimpisko spēļu stadionā. Radukanu priekšā ir grūts uzdevums – ne tikai rādīt izcilu sniegumu tenisa kortā, bet arī formēt savu zīmolu, rādīt un pastāvēt par savām vērtībām,” pauž Čedviks.