Rets Passat ar W8 motoru par brangu naudu (1)

Raksta foto
Foto: eBay

Volkswagen Passat ir diezgan izplatīta lietota automobiļa forma, kas sastopama gandrīz uz katra stūra un dažādās krāsās. Sevišķi jau modeļi ar 2 litru dīzeļdzinēju. Liels retums turpretī ir Passat ar Volkswagen flagmaņa Phaeton W8 motoru. Vienu šādu auto, turklāt teju ideālā tehniskā stāvoklī, pirms neilga laika varēja iegādāties Vācijas eBay.

Volkswagen Passat W8 uz konveijera bija līdz 2004. gadam un tika saražots vien 2359 eksemplāros. Tas skaidrojams ar to, ka Passat W8 jau pašā saknē nebija iecerēts kā masu produkts. Šis modelis bija alternatīva, ko piedāvāt tiem Volkswagen faniem, kuri vēlējās Phaeton, taču nebija pietiekami pacietīgi, lai stāvētu garajā rindā.

eBay izsolē, kas nu jau ir beigusies, pārdevējs piedāvāja iegādāties sudrabkrāsas Passat W8 ar 186 tūkstošu kilometru nobraukumu, taču gandrīz ideālā tehniskā stāvoklī. Automobiļa aprakstā minēts, ka tas ir nedaudz noputējis, jo netiek lietots, un ar nelielu rūsas pleķi. Visādi citādi mašīnai neesot ne vainas, turklāt tai ir jauns bagāžnieka vāks, jo oriģinālais sācis rūsēt, pirms diviem gadiem mainīti bremžu diski un veikta regulējamās piekares apkope.

Raksta foto
Foto: eBay

Pie aprīkojuma pārdevējs uzskaitījis salonu ar ādas apdari, frontālos un priekšējos sānu drošības gaisa spilvenus un Sideguard gaisa spilvenu sistēmu galvas aizsardzībai, klimata kontroli, elektriski paceļamus logus priekšā un aizmugurē, dekoratīvus koka apdares elementus. 

Īsāk sakot, tīri iekārojams tautas auto. Taču ar dažiem vērā ņemamiem "bet". Jā, tam ir 275 zirgspēku 4 litru W8 motors, kura izstrādē gūtās zināšanas noderēja vēlāko Phaeton un Bentley W12 motoru, kā arī Bugatti W16 dzinēja radīšanā, tomēr lietotā Passat W8 cena ir visnotaļ augsta - 12 000 eiro. Turklāt, kā norāda vācu AutoBild, jārēķinās ar potenciāli milzīgiem izdevumiem, ja rodas kādas tehniska rakstura problēmas. Piemēram, problemātiskais sadales vārpstu regulēšanas mehānisms saimnieka maciņā var radīt 4000 eiro robu, Tiptronic automātiskā pārnesumkārba maksā vairāk nekā 7000 eiro, savukārt, lai nomainītu lambda zondes, ir jāizņem dzinējs.

Kāds ir eBay izsoles automobiļa liktenis, nav zināms. Skaidrs ir tikai viens - ir jābūt lielam Volkswagen fanam, lai izvēlētos savā garāžā novietot šādu spēkratu. Vai tu pasātu ar W8 dzinēju ņemtu savā saimniecībā?

Uz augšu