1967. gada 3. septembris Zviedrijā pazīstams kā H diena (Dagen H), kad vienas nakts laikā notika lielā satiksmes pāreja no kreisās puses uz labās puses kustību. Tās dienas agrā rītā kā pēc burvju nūjiņas mājiena satiksme apstājās un autovadītāji, motociklisti un velosipēdisti lēnām un uzmanīgi savus braucamos pārripināja no kreisās ceļa puses uz labo, lai turpinātu satiksmi pašiem ačgārnā veidā.

1967. gada 3. septembrī no vieniem naktī līdz sešiem rītā uz visiem Zviedrijas ceļiem satiksme bija bloķēta. Turpināt braukt atļauts bija tikai tiem, kuri uz ceļa atradās darba darīšanās. Tomēr arī viņiem bija jāievēro īpaši noteikumi: bez desmit minūtēm piecos viņiem bija jāapstājas, jāpārripinās ceļa otrā pusē un jāapstājas atkal. Piecos satiksme tika atsākta, bet nu jau pa ceļa labo pusi.

Lielākajās Zviedrijas pilsētās – Stokholmā un Malmē – satiksme bija bloķēta vēl ilgāk: no desmitiem 2. septembra rītā līdz trijiem 3. septembra pēcpusdienā. Tās bija 29 stundas. Iemesls bija tāds, ka šajā laikā strādniekiem bija jānomaina visas ceļazīmes.

Vissarežģītāk bija ar sabiedrisko transportu. Stokholmas un Malmes tramvajus aizstāja autobusi, kuriem durvis bija labajā pusē. Zviedrijas valdība iegādājās vairāk nekā tūkstoš šo autobusu. Savukārt pārveidoti tika aptuveni 800 autobusi. Vēl citi autobusi tika pārdoti Kenijai un Pakistānai, kur joprojām brauca pa ceļa kreiso pusi.

Lai nu kā, kopumā viss norisinājās gludi. No satiksmes drošības skatpunkta pārslēgšanās bija patiesi veiksmīga. 3. septembrī notika tikai 157 sīki satiksmes negadījumi. Laikraksti un valdība bija paredzējuši krietni lielāku negadījumu skaitu, tāpēc vēl jo vairāk šis pasākums tika uzskatīts par veiksmīgu.