1985. gada 12 augustā no Hanedas lidostas Tokijā uz Osakas starptautisko lidostu devās Japānas aviosabiedrības reiss 123. Lidmašīnā atradās visdažādāko cilvēku klāsts – uzņēmēji, ģimenes ar bērniem, kas atgriežas no Tokijas Disnejlendas, un vienkārši ļaudis, kas Tokijā apciemojuši savus radiniekus. 12 minūtes pēc pacelšanās, kad lidmašīna bija sasniegusi 7300 metru augstumu, tai tika norauta aste.

Lidmašīnai nolūza liela daļa astes, pārgriežot visas hidrauliskās caurules un padarot lidaparātu teju nekontrolējamu. Kapteinis Masami Takahama, kurš bija pieredzējis pilots, centās savaldīt grūti kontrolējamo lidmašīnu un nogādāt to atpakaļ Hanedas lidostā, tomēr neveiksmīgi. Lidmašīna ietriecās Osutaka kalna grēdā. Bojā gāja 520 no 524 lidmašīnā esošajiem cilvēkiem, rakstīts vietnē “Japan Times”.

1978. gada jūnijā lidaparātam Hanedā tika veikti plaši remontdarbi pēc tam, kad tas Osakas lidostā ar asti atdūrās pret skrejceļu. Pie vainas bija pirms tam Boeing strādnieku pieļautas kļūmes remontdarbos, rakstīts vietnē “Shippai”.