Bugatti Chiron Super Sport 300+ vārds pirmo reizi nonāca pasaules mediju virsrakstos 2019. gadā, kad tolaik jaunākais firmas automobilis izlauzās cauri 300 jūdžu stundā barjerai un uzstādīja jaunu veiktspējas standartu. 304,773 jūdzes jeb 490,484 km/h kopš tā laika ir pasaules ātruma rekords sērijveida ielas automobiļiem, ko apvienojumā ar Molshaimas uzņēmuma 110 gadu jubileju Bugatti nolēma atzīmēt 30 Chiron Super Sport 300+ automobiļiem.
Astoņi laimīgie saņems savus pasaules ātrākā ielas automobiļa eksemplārus
Chiron Super Sport 300+ bāze ir moedlis Chiron, kam ir aerodinamisku apsvērumu dēļ pārveidota virsbūve un vidū iebūvētais 8 litru W16 turbo dzinējs padarīts par 100 zirgspēkiem jaudīgāks. Rezultātā divvietīgais auto auto attīsta 1600 zirgspēkus, kas nepieciešami, lai ielas versijai nodrošinātu 440 km/h maksimālo ātrumu.
Palielinot veiktspēju arvien augstāk, Bugatti inženieri hipersporta automašīnas dzinējam un pārnesumkārbai izstrādāja jaunu siltumvadības sistēmu, tā nodrošinot, ka visi komponenti, tai skaitā turbokompresori, saglabā optimālo temperatūru pat tad, ja auto traucas ar maksimālo ātrumu.
Chiron Super Sport 300+ veiktspējas īpašības nosaka tās aerodinamiski optimizētais korpuss, kas palīdz saglabāt stabilitāti pat ātrumā virs 420 km/h. Jo īpaši Chiron aizmugurējā daļa, kas pagarina virsbūvi par 25 centimetriem, ļauj optimizēt gaisa plūsmu ap auto.
Aerodinamiskie elementi hiperauto priekšējos stūros novada gaisu uz sāniem, bet gaisa izplūdes atveres pie riteņu arkām un aiz priekšējiem riteņiem novirza lieko spiedienu, vienlaikus radot nelielu papildu piespiedējspēku.
Chiron Super Sport 300+ virsbūve ir izgatavota no melnas oglekļa šķiedras, ko papildina Jet Orange līnijas, kas novilktas paralēli automašīnas garenasij. Starp smalkajām detaļām var minēt Bugatti logotipu, kas izgatavots no īsta sudraba ar melnas emaljas pārklājumu un papildina ekskluzivitātes sajūtu, kā arī īpaši vieglus magnija sakausējuma diskus melnā “Nocturne” krāsā.
Ielas Chiron Super Sport 300+, kas tiks izgatavots tikai 30 eksemplāros, tiek būvēts Bugatti galvenajā mītnē Molsheimā, Francijā, un katra automobiļa sākuma cena 3,5 miljoni eiro. Ja tas kaut ko maina, tad tā ir cena, kurā nav ieskaitīti nodokļi.