Par “Snapchat” kā rīku eksporta tirgu iekarošanai stāstīs “Snap Inc” pārstāve Diāna Gabrāne-Žukova, kura atbild par biznesa attīstību Centrālās Eiropas un Austrumeiropas reģionā. Patērētāji ir sajūsmā par “Snapchat” paplašinātās realitātes revolūciju, bet zīmoliem ir unikāla iespēja veicināt iesaistīšanos, uzlabot patērētāju pieredzi un palielināt ieņēmumus. Mūsdienās jau vairāk nekā simts miljoni patērētāju iepērkas paplašinātās realitātes tiešsaistē un veikalos. Diānai ir plaša pieredze, esot gan platformas, gan klienta, gan arī aģentūras pusē. Viņas specializācija ir B2B, B2C veiktspējas mārketings un zīmolvadība.
Biznesa tehnoloģiju konferences un izstāde
Kā zināms, 14. un 15. oktobrī ikgadējā biznesa un IT nozares pasākumā “RIGA COMM” varēs uzzināt par aktuālajām tehnoloģijām un rīkiem biznesa attīstībai. Ķīpsalā uzņēmuma resursu vadības, dokumentu vadības, personālvadības un drošības sistēmu izstrādātāji un piegādātāji, mākoņpakalpojumu, interneta un digitālā mārketinga pakalpojumu sniedzēji, web risinājumu un mobilo aplikāciju izstrādātāji, kā arī IKT produktu ražotāji piedāvās gatavus un personalizētus risinājumus dažādu nozaru un lieluma uzņēmumiem, pašvaldību iestādēm un organizācijām to efektīvai darbībai.
“RIGA COMM 2021” klātienē – apmeklējums tikai vakcinētiem vai pārslimojušiem
Ieeja “RIGA COMM 2021” tikai ar derīgu ES sadarbspējīgu digitālo Covid-19 sertifikātu, personu apliecinošu dokumentu un izstādes biļeti. Vairāk info par apmeklēšanas noteikumiem.
Pasākumu rīko Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1 sadarbībā ar partneriem: “Cognizant”, “Intelligent Machines Riga”, “Riga TechGirls”, “SmartHR Latvija”, Latvijas Tirdzniecības rūpniecības kameru, “Mailigen by Pipedrive”, “Promoty”, Finanšu nozares asociāciju, “A.W.Olsen & Partners” u. c.