Skaties forumu Audzē Latviju un uzzini, kā savus produktus radīja un attīstīja tādi vietējie ražotāji kā Zivs uz ledus, Pupuchi, Smalkais muslis un graudaugu pārslas Milzu!.
Trešā sesija plkst. 12.00: Diskusija “Vai Latvijas Silīcija ieleja jāmeklē pārtikas nozarē?”
Galvenais šķērslis, kas liedz vietējiem ražotājiem iekļūt lielveikalu sortimentā, ir laušanās slēgtās durvīs, mēģinot piedāvāt vēl vienu produktu, kam ir jau simtiem analogu: vēl vienu desu, vēl vienu ūdens veidu utt. “Skaidrs, ka radīt inovatīvu produktu vai izaudzēt bioloģisku ābolu nav viegli, taču tieši to sagaida pircēji. Arī kvalitātes prasības ir augstas, bet, ja ir lieliska ideja, mūsu speciālisti palīdzēs to sakārtot. Nu jau iecienītie zīmoli Rūdolfs un Avenei fantastiskus produktus radījuši savās mājas virtuvēs un kopā ar Rimi speciālistiem tos pozicionējuši tirgū. Viegli tas nav, taču var dot labu atspēriena platformu – piemēram, Karavela zivju konservi šobrīd ir nopērkami Rimi mātes kompānijas ICA veikalos Zviedrijā,” saka Milans Blūms.
Tādēļ jauno ražotāju izaugsmes foruma noslēgumā nozares speciālisti kopā ar pieredzējušiem ražotājiem diskutē, kādas izaugsmes perspektīvas ir Latvijas pārtikas ražotājiem, kā piesaistīt investīcijas un sasniegt pasaules tirgu, bet vienlaikus neaizmirst par dažādiem aktuālajiem ikdienas izaicinājumiem.
“Ātrie randiņi” pārtikas ražotājiem
Rimi vienmēr ir gatavs sadarboties ar jauniem vietējiem ražotājiem, kas spēj piedāvāt pircējiem aktuālus produktus. Viens no foruma mērķiem ir parādīt, kā lielveikals var kļūt par izaugsmes platformu mazajiem pārtikas ražotājiem. Tāpēc foruma laikā tiek pieteikta arī īpaša iespēja pārtikas ražotājiem reģistrēties “ātro randiņu” sesijai ar Rimi Iepirkumu daļas speciālistiem, lai individuāli pārrunātu potenciālās sadarbības iespējas un noskaidrotu visus interesējošos jautājumus par sava produkta nokļūšanu Rimi veikalu plauktos.
Pieteikties “ātrajam randiņam” ar Rimi iepirkumu speciālistu var, apmeklējot vietni www.rimi.lv/audzelatviju