Foto: Shutterstock

Skatoties Formula 1 sacensības, kur riteņu nomaiņa labākajās komandās aizņem apmēram 2 sekundes vai pat mazāk, pneimatiskie triecienskrūvgrieži kļūst īpaši pievilcīgi. Tomēr jāatceras, ka neprasmīga to lietošana var radīt neatgriezeniskas sekas, proti, ja riteņa skrūve ielikta nedaudz šķībi, ar pneimatisko triecienatslēgu ātri var sabojāt vītni un riteni vairs nevar pareizi piestiprināt. Tāpēc labāk vienmēr skrūvi ielikt vītnē ar roku un dažas reizes pagriezt, kamēr tā iesēžas savā “gultnē”. Ideālā gadījumā vācu AutoBild gan iesaka izvēlēties griezes momenta atslēgas. Tās gan ne vienmēr ir pa rokai, bet palīdz izvairīties no pārāk stingras nospriegošanas, kā rezultātā skrūve ar laiku var nolūzt. Bet vecā skola māca ar mašīnas komplektā iekļauto atslēgu skrūves pievilkt līdz brīdim, kad atskan spalgs troksnis, un pēc 50 kilometriem vēlreiz pārvilkt.