Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

"Cēsu alus" nopērk ūdens zīmolu "Everest"

Raksta foto
Foto: Shutterstock

lus ražotājs AS "Cēsu alus" no pārtikas koncerna "Orkla Latvija" nopircis ūdens zīmolu "Everest", informēja "Cēsu alus".

Darījums paredz arī ūdens ražošanas iekārtu pāriešanu "Cēsu alus" īpašumā. Tādējādi zīmola "Everest" produkciju turpmāk ražos "Cēsu alus".

Darījumam vēl nepieciešama Konkurences padomes piekrišana.

Darījuma summu uzņēmumi neatklāj, jo tā esot konfidenciāla.

"Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone norāda, ka "Cēsu alus" ilgtermiņa stratēģijas mērķis ir daudzveidīgu dzērienu ražotnes attīstība, ar fokusu uz paplašināšanos bezalkoholisko dzērienu segmentā.

Dzeramā ūdens tirgus turpina attīstīties, tāpat arī veselīga dzīvesveida tendences kļūst arvien populārākas, un kompānija saskata potenciālu paplašināt savu produktu portfeli, skaidro "Cēsu alus' vadītāja.

Dzeramais ūdens "Everest" Latvijas tirgū ir pieejams kopš 1997.gada. Tiek ražots gāzēts, negāzēts un viegli gāzēts ūdens.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka SIA "Orkla Latvija" pērn strādāja ar 103,31 miljona eiro apgrozījumu un peļņu 5,1 miljona eiro apmērā. Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".

Savukārt "Cēsu alus" pērn strādāja ar 62,167 miljonu eiro apgrozījumu un 3,572 miljonu eiro lielu peļņu. "Cēsu alus" kapitālā 99% pieder Somijas koncernam "Olvi".

Svarīgākais
Uz augšu