Amerikā ar ievērojamu atlaidi tiek tirgots viens no planētas ātrākajiem un dārgākajiem auto (3)

Raksta foto
Foto: Copart

Bugatti Chiron ir auto, kura nopirkšanai nepieciešami vismaz 2,5 miljoni eiro. Tomēr tīmekļa izsolē Amerikā tagad izlikts Chiron Sport eksemplārs, kuru iegūs vairāksolītājs. Šī materiāla tapšanas brīdī augstākā solītā summa ir 117 000 dolāru.

Kāpēc tik maz? Tas ir tieši saistīts ar automobiļa tehnisko stāvokli. Ja no labās puses mašīna aizdomas neraisa, tad atliek vien uzmest aci vadītāja pusei un taps skaidrs, kāpēc 1500 zirgspēku automobiļa atlikušās vērtības novērtējums ir 345 tūkstoši dolāru jeb nepilni 300 tūkstoši eiro. Tātad vien neliela daļa no oriģinālās cenas, un pat to neviens tā īsti netīko maksāt.

Raksta foto
Foto: Copart

Lai kā, šis auto potenciālajam pircējam būs liels izaicinājums. Ja no vienas puses Chiron izskatās samērā svaigs, tad otra puse ir īstākā bēdu ieleja ar izkusušiem virsbūves paneļiem, saplaisājušu stiklu, un arī spraugai starp priekšējo spārnu un priekšējo pārsegu nevajadzētu būt tik lielai. Arī interjeram būs nepieciešama rūpīga tīrīšana un labošana.

Raksta foto
Foto: Copart

Izsoļu kantoris Copart, kas specializējas dažāda veida negadījumos cietušu automobiļu tirgošanā, neprecizē, kā tieši apdedzis un apdauzīts sarkanais Chiron. Pēc sludinājumā ietvertās informācijas vien redzams, ka tas ir 2019. gada modelis, līdz šim nobraucis 3500 kilometru un dzinēju var iedarbināt. Tas tukšgaitā strādā, bet garantiju, ka strādās ilgi un uzticami, neviens nedod.

Raksta foto
Foto: Copart

Var jau būt, ka mašīnas iegāde par salīdzinoši zemu cenu atmaksājas, ja esi servisa īpašnieks vai pieredzējis mehāniķis. Taču, zinot, ka Bugatti automobiļi ir ārkārtīgi komplicētas mašīnas ar ārkārtīgi dārgiem komponentiem, bojātas mašīnas izjaukšana un atgriešana uz ceļa būs ļoti dārgs pasākums. Var pat sanākt, ka citu lietotu iegādāties ir lētāk.

Raksta foto
Foto: Copart

Bugatti Chiron ir modeļa Veyron pēctecis, turklāt krietni vien jaudīgāks un ātrāks. Tam uzstādītais 8 litru W16 turbomotors standartā attīsta 1500 ZS un nodrošina paātrināšanos līdz 200 km/h 6,5, bet līdz 400 km/h - 32 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots, un tas ir 420 km/h.

Fotogalerija: Bugatti rūpnīca

Uz augšu