Zīmolu Nolo 2012. gadā ir dibinājusi latviešu dizainere Viktorija Joniene. Astoņu gadu laikā viņai ir izdevies padarīt šo zīmolu veiksmīgu un atpazīstamu ne tikai Latvijā un Baltijā, bet arī visā pasaulē.
RFW 5. diena: NÓLÓ
Nolo kolekcijas un modes skates ir ievākušas bagātīgu Latvijas stila un modes apbalvojumu ražu, bet pati radošā direktore Viktorija Joniene trīs reizes ir saņēmusi gada labākā dizainera titulu. Šobrīd zīmols turpina aktīvi paplašināt savas robežas pasaules mērogā – tā kolekcijas ir pārstāvētas labākajos Milānas un Honkongas šovrūmos, kā arī ir pieejamas veikalos Itālijā, Spānijā, Kanadā, Šveicē, Krievijā (esam pārstāvēti tai skaitā Bosco tiklā), Ķīnā, Singapūrā, Sauda Arābijā, Indonēzijā, Izraēlā, Beļgijā, Danijā u.c.
Patreiz NOLO aktivi attistā un investē savā internet tirdzniecības platformā www.nolofashion.com, tādejādi paplašinot zimola atpazistamību starp modes parzinējām un galā pircējiem visā pasaulē.
Zīmolam ir sava ražotne Rīgā. Tā ir aprīkota ar mūsdienīgām un energoefektīvām iekārtām, pie kurām strādā 40 augsti kvalificēti šūšanas, konstruēšanas un piegriešanas darbinieki, kā arī tehnologi. Tas ļauj kontrolēt kvalitāti un noturēt to nemainīgi augstā līmenī.
Nolo kolekcijās izmantoti labāko Eiropas ražotāju audumi, kuru izgatavošanā domāts par dabas piesārņojuma samazināšanu. Šo pašu piegādātāju pakalpojumus izmanto arī tādi pasaulē pazīstami modes nami kā Jil Sander, Prada, Dries van Noten, Dolce&Gabbana, ACNE u.c. Īpašu uzmanību Nolo pievērš apdarei un detaļām. Vairums kolekcijās izmantoto apdruku ir autordarbi, bet nemainīgas iezīmes tajos ir ironija un humors. Apģērbs ar draiskām, reizēm pat huligāniskām apdrukām, lieliski piestāv drosmīgām personībām. Katra NOLO kolekcija sevī ietver spilgti izteiktu vēstījumu, tā nav tikai tendenču parāde, bet gan dizaineres viedoklis par kādu svarīgu vai aktuālu tēmu.