Vēl kompānijai pašai būtiski saprast, vai tai būtu izdevīgi celt abonēšanas maksu, tajā pašā laikā nezaudējot abonentu skaitu. Pašlaik “Netflix” abonēšanas maksa visstraujāk pieaug Ziemeļamerikā, kur straumēšanas pakalpojumu jomā ir asa konkurence un “Netflix” zaudē savu tirgus daļu. Lai iekarotu jaunus tirgus, kompānijai ir jādomā, kā palielināt abonentu skaitu, nemazinot abonēšanas maksu.
Nedrīkstam aizmirst arī par citām inovācijām. Vasarā “Netflix” paziņoja par ambīcijām iekarot arī videospēļu tirgu, lai palielinātu laiku, ko lietotāji pavada pakalpojumā. Pavadītais laiks straumēšanas servisā ir rādītājs, kas nereti tiek uzskatīts pat par svarīgāku nekā abonentu skaits. Tas ļauj noteikti lietotāju iesaisti servisā un ļauj salīdzināt ar citu kompāniju neveiksmīgākajiem piemēriem, kam neizdevās veiksmīgi startēt videospēļu tirgū.
“Goldman Sachs” ieskatā “Netflix” ir labas izredzes izpildīt iepriekš aprakstītos faktorus – noturēt un audzēt lietotāju bāzi, nemazinot abonēšanas maksu, turklāt – iesaistoties jaunos tirgos. “Goldman” eksperti norāda, ka lojālie lietotāji būs gatavi arī vairāk maksāt par šo pakalpojumu, kas ļauj bez problēmām celt abonēšanas maksu katrus 18-24 mēnešus.
Piemēram, 2019. gada janvārī bija pēdējā reize, kad “Netflix” ASV cēla abonēšanas cenu par vienu diviem dolāriem – līdz 14 – 18 dolāriem mēnesī, atkarībā no abonēšanas plāna. Abonentmaksa varētu būt arī lielāka, jo kompānija ieņem arvien svarīgāku lomu cilvēku dzīvēs, norāda “The Verge”.
Tomēr nedrīkst aizmirst, ka aug arī konkurence – “Disney” 2019. gadā jau paziņoja, ka straumēšana būs galvenā prioritāte, tāpat pastāv arī citi pakalpojumi, kā “Apple TV+”, “Amazon Prime”, “HBO Max” un citi.