Septembrī Latvijas jaunuzņēmums “Printify” piesaistīja vairāku desmitu miljonu eiro vērtas investīcijas. Investoru vidū ir arī vairāki pasaulē zināmi uzņēmēji. Ko tas nozīmē vietējam uzņēmumam un vai kādreiz arī Latvija varēs lepoties ar kaut ko līdzīgu igauņu veiksmes stāstam “Skype”, skaidroja “Printify” vadītājs Jānis Berdigans.

- Vai Latvijai ir iespējams tikt pie savas “Nokia” vai “Skype”?

- Neapšaubāmi – tas ir tikai laika jautājums. Esmu pārliecināts, ka Latvijā ir vairāki spēcīgi uzņēmumi, kas varētu radīt šādu pasaulē plaši zināmu produktu. Arī mēs varam būt tie, kas rāda piemēru citiem. Tas, kas šajā procesā ir sevišķi svarīgi, ir cilvēki, kam ir pieredze strauji augošu uzņēmumu vadīšanā.

Es ļoti ceru, ka daļa no mūsu darbiniekiem nākotnē kļūs par nākošajiem uzņēmējiem, kas dibinās veiksmīgus uzņēmumus, kam būs bagātīga pieredze un zināšanas, kā gūt panākumus.

- Kā pandēmijas laikā “Printify” ir sekmējies ar izaugsmi?

- Lai arī pandēmija ir globāla mēroga traģēdija, e-komercijas bizness šajā laikā ir piedzīvojis ļoti strauju izaugsmi un arī e-komercijas kā pakalpojuma loma turpina pieaugt. Cilvēki aizvien vairāk iepērkas tiešsaistē, un liela daļa meklē alternatīvus veidus, kā nopelnīt. E-komercijas biznesa izveide ar produktu apdruku pēc pieprasījuma ir lieliska iespēja pelnīt naudu bez iepriekšējiem ieguldījumiem, un esmu patiesi priecīgs, ka "Printify" ir varējis palīdzēt desmitiem tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, lai šajos grūtajos laikos gūtu papildu ienākumus.