Līdz 2019.gadam summa pieauga līdz 20 miljoniem. No tiem 5 miljoni bija “Rīgas kartes” peļņa. Rīgas Satiksme no tās saņēma pusi. Otra aizgāja līdzīpašnieku kompānijai "Conduent Business Solutions France SAS".
15 miljonus “Rīgas karte” tērēja E-talonu apkalpošanai. Bija nolīgti apakšuzņēmumi. Ar partiju “Gods kalpot Rīgai” saistītā uzņēmēja Andreja Blažko firmas “BMS tehnoloģija” un “Burlat”. Kam savukārt bija savi apakšnieki.
Ja pakalpojums maksāja 8 miljonus, tad ap septiņiem miljoniem eiro varētu būt caur čaulas kompānijām nonākusi pie shēmas patiesajiem labuma guvējiem.
Tagad pirms 13 gadiem parakstītais "Rīgas satiksmei" neizdevīgais līgums ir beidzies. Līdz ar to biļešu tirdzniecības izmaksas ir būtiski sarukušas.
Par Rīgas satiksmes un Rīgas kartes darījumiem VID Finanšu un muitas policijā sākts kriminālprocess pret sešiem uzņēmumiem par izvairīšanos no nodokļu nomaksas lielos apmēros.
Par uzņēmuma darījumiem ir atbildīga uzņēmuma valde. Rīgas karti VID pārbaudītajā periodā vadīja Francijas līdzīpašnieka pārstāvis Ēriks Morizūrs, Pāvels Tulovskis un partijas “Gods kalpot Rīgai” biedrs Aleksandrs Brandavs.
Brandavu jau tur aizdomās citā kriminālprocesā par kukuļdošanu un starpniecību saistībā ar "Rīgas satiksmes" iepirktiem mikroautobusu pārvadājumiem.
Iespējams, vēl vienas kriminālas nepatikšanas draud arī bijušajam "Rīgas satiksmes" valdes priekšsēdētājam Leonam Bemhenam, jo mātes uzņēmuma valde ir atbildīga par pārkāpumiem meitas uzņēmumā. Viņš jau ir aizdomās turētais kriminālprocesā par tramvaju un autobusu iepirkumiem.
Līdz ar viņu "Rīgas satiksmes" valdē VID pārbaudītajā periodā strādāja arī Andrejs Požarnovs, Larisa Loskutova, Inese Švekle un Emīls Jakrins. Izmeklētājiem būs jāvērtē, vai amatpersonas nav rīkojušās nolaidīgi.