Horvāti visu savu intelektuālo īpašumu apvienoja zem nosaukuma Rimac Technology un paturēja 100% daļas sev. Bugatti tikmēr nomainījis vadības komandu un sola visu darīt tāpat kā līdz šim. Savukārt VW grupa var uzelpot, jo, pateicoties Porsche iniciatīvai, grupa ir tikusi vaļā no "hobija zīmola" un pat guvusi labumu no tā. Pašu Mati Rimacu (Rimac dibinātājs) kā ambiciozu iesācēju spēcīgi saista "ietekme uz industriju" un harismātiskais franču zīmols.
Jāteic, ka jaunus modeļus ar Bugatti Rimac zīmolu pagaidām gaidīt nevar. Paredzams, ka kopuzņēmums veiks izpēti un izstrādās novatoriskas tehnoloģijas Mates Rimaca vadībā, un procesu rūpīgi uzraudzīs Porsche. Viens gan ir skaidrs - mašīnas būs elektriski hiperauto.
Bugatti Rimac šobrīd ir 435 darbinieki (300 Zagrebā un 135 Molsheimā), jauno firmu atbalsta 180 speciālisti Volfsburgā un paralēli tiek veidota Rimac Campus galvenā mītne, kur no 2023. gada varēs strādāt līdz 2500 cilvēkiem zem viena jumta.