"EHR" par pusmiljonu eiro nopērk radiostaciju "Retro FM Latvija"

Raksta foto
Foto: Shutterstock

"EHR mediju grupa" nolēmusi par aptuveni 0,5 miljoniem eiro iegādāties radiostaciju "Retro FM Latvija", informēja "EHR mediju grupas" valdes priekšsēdētājs un radio grupas līdzīpašnieks Ričards Zakss.

Pēc "EHR mediju grupas" valdes locekļa, attīstības un produktu vadītāja Guntara Trauberga paustā, "Retro FM Latvija" iegādei tiek novirzīta pērnā un šī gada peļņa, un darījums ietilpst uzņēmuma attīstības plānā. Darījuma summa noslēgumā būšot ap 500 000 eiro. Radiostaciju iecerēts turpināt attīstīt "EHR mediju grupā".

"Pagājušais gads ir bijis veiksmīgu pārmaiņu un transformācijas laiks, kurā esam ieguldījuši nozīmīgus radošo ideju un cilvēkresursus "EHR grupas" darbības modernizēšanai un efektivizēšanai. Patlaban turpinām strādāt atbilstoši mediju grupas apstiprinātajam piecu gadu attīstības plānam ar nu jau pieciem zīmoliem," norāda Traubergs.

Sākot ar 20.novembri FM frekvencē Ventspilī sāks raidīt "EHR grupai" piederošā un internetā populārā radiostacija "EHR Latviešu hiti", kas līdz šim darbojusies tikai tiešsaistes režīmā un EHR mobilajā lietotnē. Turpmāk "EHR mediju grupā" ietilps trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas "SuperHits", "Eiropas hitu radio" un "EHR Latviešu hiti", kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas "EHR Russkie hiti" un "Retro FM Latvija".

"Retro FM Latvija" ir otra lielākā komerciālā radiostacija Latvijā, kas raida krievu valodā. Saskaņā ar "Kantar" pētījumu, "Retro FM Latvija" kopējā nedēļas auditorija aptver 256 000 radioklausītāju. Radiostacija atskaņo 20.gadsimta 70-to, 80-to un 90-to gadu lielākos hitus, kas iekļaujas starptautiskā radio projekta franšīzes līgumā.

Zakss norāda, ka Latvijas mediju tirgū turpinās konsolidācijas procesi, kurus paātrinājusi globālās pandēmijas ietekme uz ekonomikas procesiem. Viņš konsolidācijas procesus komerciālo mediju segmentā novērtē pozitīvi, jo tie ļaujot konsolidēt finanšu līdzekļus un apkopot radošās idejas, cilvēkresursus jaunu mediju projektu izstrādei un īstenošanai. Kopā ar tehnoloģisko attīstību notikušās pārmaiņas mediju patēriņā iepriekšējās desmitgadēs varot raksturot kā digitālās ēras mediju plurālismu. Šie procesi notikuši kopsolī ar patērētāju pieprasījuma transformācijām, vēloties saņemt saturu dažādās platformās un radošos formātos, uzskata Zakss.

"Tas ir radījis jaunus izaicinājumus kā radošajā, tā arī finansiālajā plāksnē, jo būsim atklāti - mediju tirgū mēs jau sen esam ierauti globālajā konkurences cīņā par cilvēku prātiem un sirdīm. Rūpīgi strādājot ar arvien jaunu saturu, mēs cīnāmies par Latvijas iedzīvotāju saglabāšanu Latvijas mediju telpā," uzsver Zakss.

Traubergs pieļauj, ka daudzi būs pamanījuši EHR aktivitātes sociālo tīklu platformās, īpaši "TikTok", ne vien muzikāli izklaidējot radio frekvencēs, bet arī piedāvājot jaunu un radošu video saturu, kādu pieprasa arvien lielāka sabiedrības daļa visā pasaulē.

"Īpaši vēlos izcelt mūsu EHR mobilo lietotni, kas ar 50 000 lielu auditoriju ir populārākā radiostaciju lietotne Latvijā. Nozīmīgi mūsu digitālās attīstības pieturas punkti ir jaunie "YouTube" šovi "Manas dzīves SuperHits", kurā runājam ar Latvijā cienītām un ievērojamām personībām, un "SuperHits Līga", kurā neierastā veidā sacenšas hokejisti ar mūziķiem. Savukārt, kā topošo projektu ar pozitīvu sociālo efektu vēlos pieminēt "Jauniešu ziņas", kas jaunajai paaudzei saprotamā un emocionāli pieņemamā formā informēs par nozīmīgākajiem jaunumiem Latvijā," informē Traubergs.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, SIA "EHR mediju grupa" apgrozījums pērn bija 1 407 932 eiro, bet peļņa - 102 512 eiro.

Svarīgākais
Uz augšu