3. Ja ir, tad nepieciešams aizpildīt Citadeles mājaslapā esošo pieteikuma formu.
4. Pēc tam Citadele veic Visa un Mastercard noteiktās pārbaudes.
5. Ja viss kārtībā, banka uz klienta norādīto e-pastu atsūta līgumu, ko var parakstīt ar e-parakstu.
6. Kad līgums parakstīts, banka klientam nosūta nepieciešamos datus - lietotājvārdu un paroli.
7. Tālāk klients atver Google Play lietotņu veikalu, sameklē Citadele Phone POS lietotni un lejupielādē to tajā ierīcē, ko vēlas izmantot kā termināli. Klientam būs nepieciešama arī tapXphone lietotne, kas nodrošina risinājuma tehnisko darbību. Tehniski sanāk lejuplādēt divas lietotnes.
8. Lietotnē jāizveido savs lietotāja konts, izmantojot bankas izsniegto lietotājvārdu un paroli.
9. Kad tas izdarīts, lietotājs būtībā jau uzreiz var sākt pieņemt maksājumus ar šo ierīci.
"Ceļš līdz Citadele Phone POS lietošanai ir ne tikai vienkāršs, bet arī ātrs. Mūsu esošajiem klientiem tas neprasa ilgāk par vienu dienu. Uzsvēršu arī, ka visi soļi notiek attālināti, līdz ar to, pat sēžot dīvānā, vari kļūt par Citadele Phone POS lietotāju," saka Lazdiņš.
Izmantojot šo risinājumu, nav lielu grūtību sekot līdzi peļņai. Līdzko uzņēmums kļuvis par Citadeles klientu, parakstījis līgumu, banka izveido viņa kontu, kurā nopelnītā nauda parādās jau nākamajā dienā.
Līdzīgi kā instalējot bankas mobilo lietotni, arī lejupielādējot Citadele Phone POS lietotni, tiek pārbaudīts, vai ar ierīci tehniski viss kārtībā - tā nav uzlauzta, uzlikts izstrādātāju režīms utt. Principā tur ir vesela virkne pārbaužu, kuras tiek izietas, lai pārliecinātos, vai telefons ir darba kārtībā un pietiekoši drošs. Ja ierīce atzīta par nedrošu, Citadele Phone POS lietotni nevarēs izmantot. Tāpat šo risinājumu nebūs iespējams lietot, ja ierīcei nav ekrāna paroles.