RSU pētniece Sandra Feldmane savukārt norādīja, ka, lai veicinātu vakcinācijas aptveri, viens no variantiem būtu izcelt informāciju, kas balstās indivīda bailēs, taču viņa arī atzīmēja, ka šajā gadījumā pastāvētu risks, ka tādējādi var palielināties trauksme un satraukums sabiedrībā, līdz ar to iespējams būtu jāmeklē citi veidi.
Kā alternatīvs variants ir iezīmēta informācija, kurā ir skaidri norādītas un konkrēti uzskaitītas vakcinācijas priekšrocības un ieguvumi individuālā līmenī. Tāpat efektīvs varētu būt sociālais atbalsts, turklāt Feldmanes ieskatā potenciāli varētu veidot mediju kampaņas, kur tiek rādīts kā tuvi cilvēki, piemēram, ģimenes locekļi novērtē indivīda vakcināciju. Vienlaikus, pēc pētījumā secinātā, liela nozīme ir patiesai, konsekventai informācijai par vakcīnu drošību, blakusparādībām un pieredzes stāstiem.
Arī RSU Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra docētāja Inna Dovladbekova uzsvēra, ka jebkura sabiedrība, tostarp Latvijas, nav homogēna, un pastāv dažādas grupas ar atšķirīgām interesēm un vajadzībām, tāpēc "politikas veidotājiem, pieņemot politiska līmeņa lēmumus, noteikti ir jāņem vērā šo sabiedrības neviendabīgumu".
Kā ziņots, RSU pētnieki veikuši vairākus pētījumus, raugoties uz to, kas ir statistiski nozīmīgākie psiholoģiskie, sociālie, ekonomiskie un zināšanu faktori, kas ietekmējuši iedzīvotāju uzvedību pandēmijas laikā.