Paredzams, ka līdz 2026. gadam “Meta” reklāmas ienākumi augs par vidēji 17% gadā, ņemot vērā arī reklāmas cenu pieaugumu. Tāpat izaugsmi palīdzēs veicināt arī “Reels”, “Marketplace” un “Facebook Messenger”.
Tāpat paredzams, ka uzņēmumam izdosies saglabāt balansu starp izdevumiem tajos virzienos, kuros izdosies gūt peļņu tālākā nākotnē (maksājumi, AR u.c.) un galveno biznesu pašlaik (reklāma). Līdz 2026. gadam “Meta” rentabilitāte varētu būt aptuveni 40% līmenī.
Tiek norādīts, ka uz kompānijas finanšu rezultātiem būtisku ietekmi atstāj reklāmas cenas. Īstermiņā - “Meta” reklāmas tirgu būtiski ietekmējuši “Apple” lēmumi, kas mainījuši reklāmu mērķēšanas noteikumus. To maiņas dēļ “Meta” 2021. gadā zaudēs aptuveni 8,3 miljardus dolāru savas peļņas, bet jaunas infrastruktūras radīšana, kas ļaus atgūt iepriekšējo mērķēšanas apjomu “Apple” ierīcēs, prasīs vismaz gadu.
Vidējā perspektīvā uz rentabilitāti negatīvas sekas var atstāts regulatoru izmaiņas, tostarp – personīgo datu aizsardzības jomā (kas var ietekmēt un pasliktināt “Meta” iespējas piedāvāt personalizētas reklāmas lietotājiem). Tāpat var palielināties arī regulatoru uzmanība pret “Meta” pakalpojumiem.
“Goldman Sachs” analītiķi uzsver, ka ieguldījumi inovatīvos produktos, kā metaverss, ir “kritiski svarīgi panākumu gūšanā ilgtermiņā, jo uzņēmumam ir līdera perspektīvas potenciāli jaunā un svarīgā industrijā”.
Paredzams, ka “Meta” izdosies saglabāt augstu investīciju atmaksas līmeni akcionāriem. Aprēķināts, ka “Meta” var turpināt tērēt 42% no savas brīvās naudas plūsmas akciju izpirkšanai, un 2026. gadā investori saņems aptuveni 13% no kompānijas tirgus vērtības. Tiesa gan, šajos aprēķinos netiek ņemti vērā jauni izdevumi.