TVNET Grupas portālus pagājušajā mēnesī izmantojuši 847 000 jeb 58% Latvijas interneta lietotāju, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētie jaunākie dati.
TVNET GRUPAs portālus oktobrī izmantojuši 58% Latvijas interneta lietotāju
Pēc "gemiusAudience" datiem, par pētījumā iekļautajām mediju grupām, oktobrī visvairāk Latvijas interneta lietotāju - 60% jeb 888 000 - sasniegusi "Delfi" grupas vietnes jeb "delfi.lv", "calis.lv", "atverskapi.lv", "mansdraugs.lv", "tavsdarzs.lv", "bilesuparadize.lv", "Delfi TV", kā arī mobilo lietotņu kopējā auditorija.
Tikmēr otrajā vietā bija "Tvnet" mediju grupas vietnes - "tvnet.lv", tostarp "receptes.lv", "spoki.lv" un "apollo.lv", kā arī "Tvnet.lv", "apollo.lv" un "rus.tvnet.lv" lietotnes. "Tvnet" grupas portālus pagājušajā mēnesī izmantojuši 847 000 jeb 58% Latvijas interneta lietotāju.
Trešo pozīciju starp mediju grupām ieņem "Rīgas viļņu" mediju grupa, kas oktobrī sasniegusi 685 000 jeb 47% Latvijas interneta lietotāju. Datos tiek pieskaitīti lietotāji, kuri oktobrī izmantojuši "jauns.lv", "otkrito.lv" jeb "rus.jauns.lv", "rigasvilni.lv", "zurnali.lv", kā arī lietojuši "jauns.lv" straumēšanu.
"TV3" mediju grupa, kura aptver datus par "tv3play.skaties.lv", "skaties.lv" video un "starfm.lv" straumēšanu, kā arī "tv3play.lv" lietotni, pagājušajā mēnesī sasniegusi 40% jeb 592 000 Latvijas interneta lietotāju.
"Mail.ru" grupas vietnes oktobrī izmantojuši kopumā 298 000 jeb 20% Latvijas interneta lietotāju. "Mail.ru" grupas vietnes aptver datus par "mail.ru", "ok.ru" un "vk.com.
Apmeklētākā interneta vietne Latvijā oktobrī bija portāls "delfi.lv", kas apskatīta 882 045 reizes.
Otrajā vietā ierindojās e-pakalpojumu vietne "inbox.lv" ar 759 229 apmeklējumiem, bet trešajā vietā - sabiedrisko mediju ziņu portāls "lsm.lv" ar 738 324 apmeklējumiem. Savukārt ceturtajā vietā ar 732 614 apmeklējumiem ierindojies portāls "tvnet.lv", bet piektajā vietā ar 683 497 apmeklējumiem - portāls "jauns.lv".
Salīdzinot ar šā gada septembri, oktobrī apmeklētāko vietņu pieciniekā vietām samainījušies "lsm.lv" un "tvnet.lv". Apmeklējumu skaits ir palielinājies visām piecām apmeklētākajām vietnēm.
Oktobrī sestā apmeklētākā vietne ar 622 154 apmeklējumiem bija "La.lv", septītajā vietā - "TV3 Group" portāls "skaties.lv" ar 591 819 apmeklējumiem, bet astotajā vietā ierindojies portāls "nra.lv", kurš mēneša laikā apmeklēts 585 482 reizes.
Devītajā vietā bija "Tvnet" mediju grupas portāls "apollo.lv", kas apmeklēts 564 599 reizes, bet desmitnieku noslēdza uzziņu portāls "1188.lv", kas oktobrī apmeklēts 370 666 reizes.
Otrajā desmitniekā ierindojās "Izdevniecības Santa" portāls "santa.lv", portāls "lvportals.lv", portāls "bb.lv", likumu portāls "likumi.lv", "Tvnet" mediju grupas izklaides portāls "spoki.lv", portāls "lv.sputniknews.ru", laika apstākļu vietne "gismeteo.lv", portāls "liepajniekiem.lv", portāls "press.lv", kā arī sociālais tīkls "vk.com".
"Top 20" veidots, ņemot vērā interneta lapu auditoriju vecumā no septiņiem līdz 74 gadiem, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. "gemiusAudience" pētījums tiek veikts, balstoties metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.