Uz Daugavgrīvas cietoksni tika pārvesti deviņi kuģa borta dēļi, garākie no tiem pat astoņus metrus gari, kā arī vairākas fragmentāras un viena vesela liela izmēra branga. Kuģis bijis būvēts no priedes, borta dēļi stiprināti salaidu tehnikā, stiprinājumiem izmantotas gan koka, gan dzelzs tapas.
Šādus paņēmienus un materiālus kuģubūvē izmantoja gadsimtiem ilgi, tāpēc noteikt kuģa datējumu bez specifiskām koka materiāla analīzēm šajā gadījumā ir ļoti grūti, skaidroja NKMP pārstāve. Tomēr varētu pieņemt, ka šis borta fragments nāk no kāda 18. vai 19.gadsimta burinieka, apstiprina NKMP arheoloģijas eksperts Jānis Meinerts, kas veica izpēti un koordinēja pārvešanas procesu.
NKMP un "Bolderājas grupa" aicina atsaukties tos vēstures entuziastus, kas nelegāli aizveda citas vraka daļas, un nogādāt tās Daugavgrīvas cietoksnī - tikai kopā tām ir vērtība, izpētes un izstādīšanas potenciāls.