Vēl viens svarīgs faktors, kas ietekmē sašķidrinātās naftas gāzes (LPG) degvielas ietekmi uz motoreļļu, ir degvielā esošais sērs. Patiesībā LPG degvielā to ir daudz vairāk nekā benzīnā. Sadegšanas kamerā sadedzinātā gāze tiek pārnesta uz karteri un līdz ar to arī uz eļļu. Tas
izraisa eļļas paskābināšanos, kas savukārt var izraisīt dzinēja mehāniskās daļas koroziju,
galvenokārt krāsaino metālu buksēs, tāpat veicināt eļļas viskozitātes un sūknējamības izmaiņas un nosēdumu veidošanos. Šī iemesla dēļ automašīnām, kas ir aprīkotas ar LPG sistēmām, ieteicama biežāka eļļas nomaiņa īsākos intervālos.
“Ja izmantojat augstākās kvalitātes pussintētiskās vai sintētiskās eļļas, piemēram, “TotalEnergies”, tad nebūs nepieciešams iegādāties citu eļļu, jo tās lieliski veiks savu darbu. Pats svarīgākais, lai eļļa atbilstu auto ražotāja ieteiktajai kvalitātes un viskozitātes klasei. Tomēr
eļļas paskābināšanās procesa dēļ ieteicams saīsināt intervālu starp eļļas maiņu par aptuveni 30% – 50%.
Tie, kas izmanto lētākās minerālās motoreļļas, var apsvērt iespēju aizstāt esošo eļļu ar augstākas kvalitātes produktu,” norāda Andžejs Hušatinskis (Andrzej Husiatyński), “Total Polska” tehniskās nodaļas vadītājs.