Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Škoda Enyaq

Škoda Enyaq
Škoda Enyaq Foto: Ingars Tenis, TVNET

Hokeja faniem labi pazīstams elektroauto no Škoda, jo uz pasaules čempionāta hokejā norises laiku Latvijas galvaspilsētā starp Arēnu, Olimpisko sporta centru un hokejistu apmešanās vietu kursēja desmitiem Škoda Enyaq elektromobiļu.

Čempionāts aizbrauca, bet daudzi Enyaq palika tepat un, domājams, priecē savus laimīgos saimniekus. Un kāpēc gan lai nepriecētu, ja tas ir prāva izmēra krosovers, kurš brauc elektriski, brauc diezgan ātri un arī diezgan tālu. 

Ja salīdzina elektrisko konkurenci, tad Enyaq tuvākie radinieki ir jaunais Volkswagen ID.4 un Audi Q4 e-tron, kas izmanto to pašu Volkswagen grupas MEB platformu (elektromobiļu modulārā platforma), piedāvā līdzīgus galvenos gaitas agregātus un konfigurācijas opcijas. Visi brālīši konstruktīvi ir līdzīgi, taču pozicionējuma un zīmolu dēļ Škoda sanāk lētāka. 

Škoda Enyaq
Škoda Enyaq Foto: Ingars Tenis, TVNET

Kad Enyaq parādījās Latvijā, čempionāts vēl nebija noticis un atsauksmju par šo automobili nebija daudz. Tāpēc ar lielāko prieku sēdos demonstrācijas Enyaq iV 80 un devos Kurzemes virzienā, kur pārliecinājos, ka solītos 510 km būs grūti nobraukt, ja neseko līdi patēriņam, bet savi 400 sanāktu gan.

Ja ņem vērā, ka starp, piemēram, Rucavu un Kārsavu nesanāk daudz vairāk par 500 kilometriem un šo distanci reti kurš veic regulāri, pat 400-450 km sniedzamība ir absolūti pietiekama. Bet galvenais jau, ka Enyaq brauc tīri, lādējas ātri, izskatās labi, ir ērts un mūslaicīgi aprīkots.

Uz augšu