Porsche Taycan ir Štutgartes kompānijas pirmais veikums masveida elektromobiļu tirgū. Turklāt, ja paraugās uz statistikas datiem, tad ļoti veiksmīgs veikums.
Porsche Taycan Cross Turismo Turbo
Lai gan modelis nav lēts, pat visnabadzīgākajai bāzes versijai ar aizmugurējās ass piedziņu maksājot ap 86 tūkstošiem eiro, bet lielai daļai automobiļu ar visām opcijām iekāpjot ar sešiem cipariem rakstāmo cenu zonā, Taycan par savu izvēli Nr.1 2021. gadā līdz novembrim sauc 32 pircēji. Tā kā gada 11 mēnešos Latvijā pārdoti 390 jauni elektroauto, tad Taycan ir 8,2 procenti no visiem jaunajiem elektromobiļiem.
Var ļoti labi saprast tos, kuri paver maciņus plašāk un izdara izvēli par labu tieši šim modelim. Publiski nav pieejami precīzi dati par to, kādas Taycan versijas cik kuplā skaitā ir nopirktas, bet jācer, ka kāda no tām ir Turbo vai pat Turbo S modifikācija. Ja pērk, tad pērk labāko, un Turbo Cross Turismo, kas ir Taycan ar garo aizmuguri, tātad universālis, es izbaudīju pilnā apmērā un bez īpašas plusu un trūkumu skaitīšanas iekļauju šā gada automobiļu TOP10.
Es nezinu, vai man izdevās paātrināties solītajās 3,3 sekundēs līdz simtam, bet auto nudien ir ātrs, turklāt ar Cross Turismo var nobraukt arī no ceļiem ar cietu segumu. Klīrenss to atļauj.