Darbaspēka izmaksas
“Lidl” veikalos nav liels darbinieku skaits, kas ļauj uzņēmumam optimāli izmantot darbaspēku bez liekām izmaksām. Tāpat “Lidl” veikalos ir pietiekami efektīvas tehnoloģijas un automatizēti procesi, kuros nav nepieciešama darbinieku iesaiste. Nozīmīgi ir arī tas, ka “Lidl” darbinieki ir apmācīti tā, lai viņi jebkurā brīdī var darboties jebkurā veikala sadaļā.
“Tā rezultātā veikalu darbinieki var strādāt daudz elastīgāk un efektīvāk,” teica Paglijs.
Piegādes brīdī visi produkti ir redzami “kā uz delnas”
“Lidl” piegādes brīdī lielākā daļa produktu ir iepakoti tā, ka veikalu darbiniekiem uzreiz ir skaidrs, kur novietojami konkrētie produkti. Tas, savukārt, ļauj palielināt preču papildināšanas procesu un ļauj efektīvi izmantot cilvēkresursus.
“Business Insider” norāda, ka, piemēram, piegādātāji pienu ir iepakojuši tā, ka to būtībā jau uzreiz no kravas mašīnas var vest uz veikala plauktiem.
Tāpat “Lidl” mazāk naudas tērē uz nacionālo zīmolu uzglabāšanu, un, kā rakstīts iepriekš, lielāku uzsvaru liek uz saviem zīmoliem. Tāpat arī preču izvietojums būs maksimāli vienkāršs, lai pircēji var ātri paņemt sev nepieciešamās preces, bet veikala darbinieki ātri var papildināt preču krājumus.
Samazinātas izmaksas dažādos faktoros
Efektivitāte ir viens no galvenajiem “Lidl” veiksmes stāsta faktoriem. Piemēram, liela uzmanība Latvijas veikalos pievērsta tieši energoefektivitātei. Tādējādi jaunatklātais veikals Ziepniekkalnā izmanto tikai vietējo zaļo elektrību.
“Mēs skatāmies uz atkritumu pārstrādi citādāk. Mēs rūpējamies arī par to, lai izlietotās preces nenonāk tikai atkritumos, bet lai atkritumi tiktu efektīvi pārstrādāti, tādējādi nepalielinot preču izmaksas,” izdevumam “The Washington Post” skaidroja “Lidl” pārstāvis.
Nelieli izdevumi uz reklāmām
“Lidl” visā pasaulē koncentrējas uz vietēja un koncentrēta mēroga mārketingu, galvenokārt publicējot reklāmas vietējos sociālajos tīklos un radiostacijās, un rūpīgi tiek skatīts, vai šo reklāmu izmaksas nav pārāk dārgas.