Iesūti ziņu!

"Ar velosipēdu brauc tie, kam nav darba un bērnu"

Aleksandra Čaka un Marijas ielā izveidotas velojoslas, atvēlot autotransportam pa vienai joslai katrā virzienā.
Aleksandra Čaka un Marijas ielā izveidotas velojoslas, atvēlot autotransportam pa vienai joslai katrā virzienā. Foto: Zane Bitere/LETA

Veloceliņi un velosipēdisti ir viena no mīļākajām soctīklotāju tēmām, kura diskusijas raisa visa gada laikā. Jā, arī pat tagad, kad zemi klāj sniega sega. Vai var pabraukt pa slidenajām ielām? Kā var pārvietoties sala laikā? Kāpēc Aleksandra Čaka ielā ir tikai viena velo josla? Kur būs jauni veloceliņi? Šie ir tikai daži no jautājumiem, kas tiek vētīti tviterī.

Jau ziņots, ka rudenī Rīgā mainīta līdzšinējā Čaka ielas satiksmes organizācija, likvidējot vienu velojoslu. Viena velojosla saglabāta virzienā uz centru. 31. augustā notika pikets, kurā tika prasīts saglabāt velojoslas. Apvienība "Pilsēta cilvēkiem" septembra izskaņā iesniedza Rīgas domē iniciatīvu par velojoslu un sabiedriskā transporta joslu ierīkošanu Brīvības ielā.

Čaka iela nav vienīgā iela Rīgā, kur tika īstenots velojoslu eksperiments.Piemēram, Duntes ielas velojoslu eksperimentam līdz oktobra beigām tika iztērēti jau vairāk nekā 40 tūkstoši

Lielu vētru tviterī sacēla arī Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes Satiksmes uzraudzības un koordinācijas biroja priekšnieka vietnieks Andris Locs, kurš aprīlī sniedza interviju Latvijas Radio. Viņš intervijā sacīja, ka velosipēdi ir pārvietošanās līdzeklis cilvēkiem, kuriem nav bērnu un darba. Valsts policija norādīja, ka šis noteikti nav iestādes oficiālais viedoklis. Viņa teiktais pamatīgi samulsināja velomīļus

Skaidrs ir viens - ja runa ir par velosipēdistiem un veloceliņiem, tad tviterī par to vienmēr kādam būs kas sakāms.

Apvienība "Pilsēta cilvēkiem" piketē pret velojoslu izmaiņām:

Čaka ielā mainīta satiksmes organizācija: 

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu