Astoņdesmitajos gados pasaules rallija trasēs viens no dominējošajiem spēkratiem bija B grupas Audi Sport quattro S1. Skaļi sēcošais auto ātri guva atpazīstamību Eiropā, savukārt Amerikā tas par sevi atgādināja, kad piedalījās sacīkstēs pretī mākoņiem jeb Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībās Pikes Peak Hill Climb. Par bāzi ņemot vēsturiskās mašīnas proporcijas un dizaina elementus, kā arī reibinošos veiktspējas rādītājus, Audi tagad uzbūvējuši unikālu konceptauto Kenam Blokam, lai viņš perspektīvā saulītes savās Gymkahana performancēs varētu griezt bez kaitīgajiem izmešiem.
Audi sagatavojis Kenam Blokam elektrisku leģendārā sacīkšu S1 reinkarnāciju
Pilnībā elektriskais, unikālais auto būs galvenais varonis videoklipā, kuru Bloks veido kopā ar savu komandu un gatavojas izlaist dažu nākamo mēnešu laikā.
"S1 Hoonitron apvieno daudz no tā, ar ko Audi bija slavens jau astoņdesmitajos gados," saka Kens Bloks. "Piemēram, automašīnas iespaidīgā aerodinamika tagad ir pārvērsta pilnīgi modernā formā. Manuprāt, ir forši, ka Audi dizaineri ir iedvesmojušies no savas pagātnes un unikāli pārnesuši automašīnas tehnoloģijas un izskatu tagadnē."
Divi elektromotori, visu riteņu piedziņa, jaudas pārpilnība, oglekļa šķiedras šasija un pilnībā ievēroti drošības standarti, ko nosaka FIA ir S1 Hooonitron galvenās īpašības.
"Audi man deva iespēju to pārbaudīt dažas dienas Vācijā," saka Kens Bloks. "Labi pazīstu dažādas automašīnas, kurās tiek izmantoti iekšdedzes dzinēji un transmisijas, taču šeit man bija jāiemācās daudz jaunu lietu. Iegriezties saulītē ar 150 km/h tieši no vietas, izmantojot tikai labo kāju, man ir pilnīgi jauna pieredze."
S1 Hoonitron izstrāde un tehnoloģiju pilnveidošana veikta Audi Sport bāzē Nekarsulmā. Audi norāda, ka šī vieta ir ideāli piemērota projektam, jo tur tiek ražots arī Audi RS e-tron GT. Par stilu atbildīga bija Audi Design nodaļa Ingolštatē, kur darbojas firmas dizainers Marks Lihtes ar savu komandu, un viņam tas esot bijis parasts darbs ar oriģinālā S1 dizaina elementu pārnešanu uz modernu lieljaudas elektroauto.
"Kad pirmo reizi uzzinājām par šo projektu, visa komanda uzreiz bija sajūsmā, jo mums bija iespēja izstrādāt automašīnu, kas apvieno mūsu zīmola ikonu ar nākotni," saka Audi galvenais dizainers. "Bija jārada moderna, pilnībā elektriska S1 Pikes Peak interpretācija. Laika grafiks bija ārkārtīgi saspringts. Lai gan mūsu projektēšanas process parasti ilgst vienu līdz pusotru gadu, mums bija tikai četras nedēļas no pirmā rasējuma līdz galīgajam projektam. Mēs regulāri sazinājāmies ar Kenu Bloku un viņa komandu un iesaistījāmies intensīvā ideju apmaiņā."
Nākamais Gymkhana sērijas videoklips, kurā būs redzams S1 Hoonitron, nosaukts par Elektrikhana.