"Facebook” - sociālais tīkls padzīvojušiem cilvēkiem

Raksta foto
Foto: Reuters/ScanPix

Sociālais tīkls “Facebook” kļūst par pulcēšanās vietu “padzīvojušiem cilvēkiem”. Gados jaunie cilvēki sāk to pamest, jo nav apmierināti ar algoritmiem, kuru dēļ “Facebook” lietotāji vienmēr redz vienu un to pašu vai dezinformējošu saturu.

Tā rezultātā “Facebook” nonāk par 40 gadiem jaunāku un par 40 gadiem vecāku cilvēku kultūras pretnostatījuma centrā, gados jaunākajiem uz šo platformu raugoties kā uz viltus ziņu un alkatīgu korporāciju simbolu.

Tikmēr investori saprot, ka “Facebook” mātes uzņēmums “Meta” sāk zaudēt jauno paaudzi un tātad arī nākotnes potenciālu. Izmisumā cenšoties noturēt jauno paaudzi “Meta” mēģina nopirkt “Snapchat” vai “TikTok”, kā arī tērē miljardiem dolāru, lai savus pakalpojumus atkal padarītu pievilcīgus jaunākajai paaudzei.

Galu galā “Meta” vērtība samazinās par 30% un uzņēmumam tiek ieteikts nodalīt tā pakalpojumus atsevišķās struktūrvienībās.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu