2021. gada Formula 1 pasaules čempionāts sākās ar sacensībām Bahreinā 28. martā un noslēdzās ar dramatisku sezonas pēdējo posmu Abū Dabī 12. decembrī. Gandrīz jau sanāca tā, ka gads sākās ar Mercedes-AMG vienības pilota Lūisa Hamiltona uzvaru un 259 dienas vēlāk ar Hamiltona uzvaru arī noslēdzās.
Kopš tā laika kaislības ap 2021. gada sezonas pēdējā posma iznākumu ir norimušas un Mercedes-AMG arī vairs nemaz necentīsies apstrīdēt tiesnešu lēmumus pašā sacensību izskaņā, kad uzvaras svaru kausi jau bija krietni sasvērušies uz Hamiltona un viņa pārstāvētās komandas pusi. Var jau saprast Mercedes vienības vadītāja Toto Volfa sašutumu par sacīkšu direktora Maikla Masi tā brīža lēmumu ļaut par apli apdzītajiem sportistiem apsteigt drošības mašīnu un atlikšo, vēl neavarējušo un nesaplīsušo formulu virknei pievienoties beigās, tā samazinot Hamiltona pārsvaru pār Verstapenu līdz miniumam. Jā, Verstapenam vairs nebija atlikušajā sacensību daļā jācīnās ar sportistiem, ko Hamiltons jau bija apdzinis, bet no otras puses sacīkšu vadība vēlējās, lai sezona noslēdzas ar kārtīgu cīņu nevis lēnā pingvīnu kolonnā aiz drošības Aston Martin.
Arī Red Bull komandas padomnieks Helmuts Marko vienā nesenā intervijā atsaucās uz NASCAR seriālu ASV, kur organizatori pat pagarina sacensības par vienu apli tikai tāpēc, lai garām rūtotajam finiša karogam nebūtu jābrauc aiz drošības mašīnas. Un jādomā, ka arī absolūtais vairums Formula 1 fanu daudz labprātāk redz cīņu par pozīcijām, nevis dzelteno karogu sesijas, kurās apdzīšana ir aizliegta, un sezonas svarīgāko apdzīšanu viņi arī pieredzēja, kad neilgi pēc drošības auto nobraukšanas malā Verstapens ar pilnīgi svaigām riepām nodemonstrēja apņēmību un neatlaidību, un pēc dažiem nobrauktiem kilomtriem Jasmarinas sacīkšu trasē kļuva par vienu no visu laiku jaunākajiem Formula 1 čempioniem un pirmo Nīderlandes pārstāvi šajā godā.