Neilgi pēc Toyota pirmā elektromobiļa BZ4X pirmizrādes atklātībā nonācis arī tā tehnoloģiskas dvīnis Subaru Solterra. Kā zināms, abi autoražotāji sadarbojas bezizmešu tehnoloģiju un progresīvas pilnpiedziņas jomā. Lai gan piedziņa ir pilnībā elektriska, tātad izmantojot pa elektromotoram uz katras ass, japāņi izmantojuši Subaru plašo pieredzi AWD sistēmu izstrādē, lai izveidotu pēc iespējas ātrdarbīgāku un daudzpusīgāku sistēmas darbības algoritmu.
Subaru Solterra – elektroauto ar ātrdarbīgu pilnpiedziņu
Šī iemesla dēļ Subaru Solterra saglabās no benzīna modeļiem pazīstamo X Mode režīmu šķēršļotam apvidum. Atšķirībā no izplatītajiem sporta un eko režīmiem, īpaša prorgramma sliktiem ceļiem elektromobiļos sastopama ārkārtīgi reti.
Lai apmierinātu dažādu pircēju prasības Subaru Solterra tāpat kā Toyota BZ4X tiks ražota arī priekšpiedziņas izpildījumā. Tādā gadījumā visi 204 zirgspēki nonāks priekšējos riteņos. Savukārt AWD modeļu motoriem katram būs pa 108 zirgspēkiem, kopā nodrošinot 216 ZS jaudu. Solterra aprīkota ar 72 KWh bateriju, kas nodrošinās 350 līdz 460 km sniedzamību.
Paredzams, ka Subaru Solterra tirdzniecība Eiropā sāksies 2022. gada vidū.