Voroņenko uzskata, ka pašlaik ir ārkārtīgi būtiska atgriezeniskās saites nodrošināšana un regulāra diskusiju uzturēšana ar iesaistītajām pusēm, lai novērstu būtiskākos šķēršļus jaunā satura ieviešanai un virzībai, kā arī izglītības attīstībai kopumā.
Vienlaikus nepieciešama skaidra un vienota izpratne par to mācību satura daļu, kuras apguve ir vēlama, taču turpmāk netiks iekļauta valsts pārbaudījumos. Viņasprāt, šī vienošanās ilgtermiņā sniegtu iespēju pedagogiem elastīgāk reaģēt uz katras izglītojamo klases kopējām vajadzībām, kā arī stiprināt jauno mācīšanās kultūru.
Pašlaik VISC veic sagatavošanās darbus jaunās pārbaudījumu sistēmas ieviešanai. Voroņenko uzsvēra, ka nākamajā gadā īstenojamie pārbaudes darbi, to norises process un izglītības iestāžu gatavība, ir viena no kopējām izglītības nozares vērtībām.
Vienlaikus Voroņenko sacīja, ka izglītības satura izstrādē iesaistīto pedagogu un ekspertu pieaugošā noslodze pieprasīs VISC darbības konsolidāciju, kas būtu ieguvums visai nozarei. Attiecīgi "spēku apvienošana" ļautu dažādos procesos iesaistītajiem veidot kopēju izpratni par izglītības pakalpojumā ietverto satura piedāvājumu.
Voroņenko ir pārliecināta, ka Latvijas sabiedrība ir gatava diskusijai par vērtēšanas sistēmas maiņu, kas ļautu izglītojamajiem koncentrēties mācīšanās prasmju attīstībai: