Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Pārtikas koncerns "Orkla Latvija" šogad "Spilvas" ražotnē investēs četrus miljonus eiro

"Laimas" jaunās ražotnes būvniecības atklāšanas pasākums Ādažos.
"Laimas" jaunās ražotnes būvniecības atklāšanas pasākums Ādažos. Foto: Ieva Makare/LETA

Pārtikas koncerns "Orkla Latvija" šogad "Spilvas" ražotnes paplašināšanā un modernizēšanā investēs četrus miljonus eiro, tā atklāja "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Līdztekus šogad plānots noslēgt jaunā cepumu un vafeļu ražošanas kompetenču centra būvniecību, kurā tiks radītas ap 300 jaunas darba vietas.

Kā norādīja Didrihsons, šogad "Orkla Latvija" mērķis ir turpināt attīstīt kompānijas zīmolus, kā arī stiprināt pozīcijas kā ilgtspējīgam, vadošajam plaša patēriņa zīmolu preču uzņēmumam Baltijā.

"Ik gadu uzņēmums attīstībai, modernizēšanai un uzturēšanai investē četrus līdz piecus miljonus eiro, un tāds ir arī plāns 2022.gadam - attīstīt visas ražotnes, investējot energoefektivitātē, automatizācijā un ilgtspējīgā ražošanā," komentēja Didrihsons.

Vaicāts par 2021.gadā īstenotajiem investīciju projektiem, "Orkla Latvija" vadītājs pauda gandarījumu par pērn paveikto. Viņš uzskaitīja gan "Laima" zīmola stiprināšanu, gan jaunās ražotnes atklāšanu Ādažos, gan uzņēmuma ilgtspējas un energoefektivitātes projektus - gada laikā ieviesti vairāki risinājumi, lai samazinātu notekūdeņu daudzumu, atkārtoti izmantotu siltumu, mazinātu enerģijas zudumus un tamlīdzīgi.

Jau ziņots, ka septembrī tika atklāta zīmola "Laima" ražotne, kuras izveidē un zīmola attīstībā pēdējo piecu gadu laikā investēti 20 miljoni eiro. No minētajām investīcijām lielākā daļa summas ieguldīta jaunās ražotnes izveidē, savukārt mazāk - iepakojumā, dizainā un citos "Laima" zīmola attīstības projektos.

Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".

Svarīgākais
Uz augšu